[WN] Wie gaat binnenkort broeken bestellen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Re: Wie gaat binnenkort broeken bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 19:10

Ik heb geen idee wat ik moet hebben, begrijp er nooit wat van Knipoog Alles wat ik in de zomer heb gekocht, daarvan zit de knoop zo'n beetje bij m'n navel, en dat vind ik eigenlijk niks... Maar andere modellen kan ik niet vinden, die wranglers die ik heb in dat model, zijn meteen ook een stuk dunner (qua stof).

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 17:11

De Wranglers zijn aardig hoog van zichzelf. Ik heb sowiezo maar weinig "westernbroeken" gezien die wat lager op de heupen zitten.

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:40

Yessy schreef:
Alles wat ik in de zomer heb gekocht, daarvan zit de knoop zo'n beetje bij m'n navel, en dat vind ik eigenlijk niks...

Ik heb de Hipster Bootcut Kate van Wrangeler. Een heupmodel met wat stretch in de stof.
Misschien ook iets voor jou?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 19:00

Is er ook nog iemand die ze daadwerkelijk wil bestellen? Tong uitsteken
Ik wil wel vooraf betalen indien gewenst hoor Lachen

namara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:01

ik heb ook wel belangstelling voor een broek wie is van plan om er een te bestellen?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:50

Als iemand tot in detail kan uitleggen hoe het werkt kan ik wel even kijken of m'n creditcard nog geldig is Knipoog en even m'n ouders lief aankijken want ik was nog geen 18 toen ik dat ding kreeg, en hij staat dus op hun rekening...

hoe wordt dat dan gedaan met verzendkosten etc? en van te voren betalen vind ik (wie ze ook gaat bestellen) wel handig, komt er niemand met 20 broeken te zitten die nooit worden betaald Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 19:53

We moeten eerst even een goedkoop adresje vinden voor broeken en waar ze meerdere soorten broeken verkopen Lachen Verzendkosten kunnen we het beste bepalen als we weten hoeveel broeken er in totaal worden besteld. Ik denk dat de winkel waar we het zooitje gaan bestellen ons wel kan vertellen wat de verzendkosten zijn. Ik weet niet precies hoeveel procent invoerrechten er geheft KAN worden. Mocht het door de douane geschept worden, dan betalen we sowiezo 19% BTW.

Wat we kunnen doen is:
Iedereen die wat WIL bestellen, stuurt mij een pb met wat ze precies willen hebben (broektype (bv 12mwz), kleur, broekmaat (bv 32x34) en hoeveel).

Dan kijk ik aan de hand van wat iedereen wil, waar we dat het beste kunnen bestellen Lachen Qua prijs en we moeten natuurlijk een winkel die een breed assortiment heeft, we willen tenslotte niet allemaal dezelfde broek.
Dan kunnen we Yessy (mits haar creditcard werkt e.d.) het geld overmaken en dan overhandig ik haar het lijstje en de site van de winkel waar ze de boel kan bestellen Haha!
Laatst bijgewerkt door XoNo op 08-02-05 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:57

Hmm ok, het gaat mij alleen wel specifiek om die ene broek, en ik weet niet of die ook door andere winkels verkocht wordt... zoja doe ik graag mee, en anders gaat het voor mij over Lachen

Misty_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:38

Nou ik ga lekker volgende week naar D-star een zwarte wrangler halen, dan weet ik zeker dat het past en kan ik later als ik er weer 1 nodig heb wel bestellen, prijs boeit me niet echt eigenlijk Tong uitsteken
maar me ouders wel, maar meot eht toch zelf kopen hehe.
Groetjes Stephanie en hoefsjes Misty de Koe