Alles wat ik in de zomer heb gekocht, daarvan zit de knoop zo'n beetje bij m'n navel, en dat vind ik eigenlijk niks... Maar andere modellen kan ik niet vinden, die wranglers die ik heb in dat model, zijn meteen ook een stuk dunner (qua stof). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alles wat ik in de zomer heb gekocht, daarvan zit de knoop zo'n beetje bij m'n navel, en dat vind ik eigenlijk niks... Maar andere modellen kan ik niet vinden, die wranglers die ik heb in dat model, zijn meteen ook een stuk dunner (qua stof). Yessy schreef:Alles wat ik in de zomer heb gekocht, daarvan zit de knoop zo'n beetje bij m'n navel, en dat vind ik eigenlijk niks...

en even m'n ouders lief aankijken want ik was nog geen 18 toen ik dat ding kreeg, en hij staat dus op hun rekening...
Verzendkosten kunnen we het beste bepalen als we weten hoeveel broeken er in totaal worden besteld. Ik denk dat de winkel waar we het zooitje gaan bestellen ons wel kan vertellen wat de verzendkosten zijn. Ik weet niet precies hoeveel procent invoerrechten er geheft KAN worden. Mocht het door de douane geschept worden, dan betalen we sowiezo 19% BTW.
Qua prijs en we moeten natuurlijk een winkel die een breed assortiment heeft, we willen tenslotte niet allemaal dezelfde broek.