Citaat:
De advertentie van Burgmeier QH is stijlvol, maar in mijn ogen te druk, de achtergrond van de advertentie leidt af van het eigenlijk te adverteren object.
welke van de drie bedoel je cassidy? vooral bij de ad van taris skeeto is het juist de achtergrond die alle elementen samenvoegt. bij een dergelijk top paard is gewoon een hoop het vermelden of afbeelden waard. misschien staat de variant op deze ad (die voor de flyers is gebruikt) je meer aan: http://www.westerngids.nl/misc/hs-tarisskeeto.htm ik weet zelf niet welke ik de betere vind, Burgmeijer QH ook niet dus daarom zijn ze allebei gebruikt.
vera dank voor het compliment
en willeke bedankt voor je enthousiasme en vertrouwen, dat houd een mens aan de gang in soms zware tijden, maar nu is het wel mooi geweest met al die complimentjes... straks denken ze nog dat ik je ervoor betaal
Citaat:
Ik vind de Burgmeijer ad's echt zo goed dat ik denk dat er nog nooit zulke goeie in hebben gestaan. maar daar hebben wel heeeeel veel uurtjes ingezeten denk ik...
Hoe zijn die paarden vrijstaand gemaakt vroeg ik me af? is echt heel strak gedaan!
bonnigje dank je!
jij weet wat er allemaal bij komt kijken om zoiets te maken. mensen denken vaak dat je het zomaar uit je mouw schud of zo, maar het is enorm zwoegen om zo’n plaatje in elkaar te zetten. de paarden zijn handmatig van pixel tot pixel vrijstaand gemaakt. en een dergelijk achtergrondlandschap is niet 1 plaatje dat erachter geplakt is, maar bestaat uit meerdere in elkaar verweven foto’s.
.... heel veel uurtjes? ...40 uur per ad ...give or take a few. ik ga voor optimaal resultaat anders pas ik liever. gewoon ziekelijk eigenlijk, maar ik kan het niet laten. ik geniet er teveel van om met echt goed fotomateriaal van zulke retemooie paarden te mogen werken
goed vormgeven is gewoon tijdrovend. daarom kan ik me ook goed voorstellen dat er bij het vormgeven van een hele hengstenspecial (wat echt niet bepaald appeltje eitje is) wel eens een foutje kan sluipen. de deadline voor de ads is 1 december, alles moet in elkaar gezet worden en vervolgens gedrukt worden. bij beide zaken komt heel wat meer kijken dan je misschien denkt. 2 maanden later ligt de HS op de deurmat. Het kan niet anders dan dat de mensen van de quarter kei en keihard gewerkt hebben om dit voor elkaar te krijgen. ik kan me ook voorstellen dat jojo niet blij is met haar ad... en terecht natuurlijk, maar fouten maken is menselijk.
...maar ondertussen ben ik ontzettend benieuwd naar de HS om o.a. bonnigjes ad te bewonderen en die van xono...
gera moet maar snel langs komen met ons exemplaar