[WN] futurity voor 4-jarige paarden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

10y

Re: futurity voor 4-jarige paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 11:40

Top, dat het voorstel aangenomen is.

De locatie Tolbert bleek voor deze evenementen toch meer deelnemers te trekken. Misschien ook iets om mee te nemen bij het bepalen van de volgende wedstrijd/futurity.

Overigens zouden er meer deelnemers aan de veulenfuturity en dan de 3/4 jarige futurity zijn als de SSA deksprongen niet alleen ter beschikking stonden voor de AAHCH leden, maar voor alle ApHC leden.

Er zouden dan meer deksprongen verkocht kunnen worden lijkt mij. Per definitie is niet iedereen lid van de Nederlandse Appaloosa club, maar wel van de ApHC.

Hier in het grensgebied en ook in België zitten genoeg Appaloosa liefhebbers, die er eventueel gebruik van zouden willen maken.

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 12:25

Is er al bekend waar de futurity wordt gehouden?

Waarom wordt die wedstrijd in juli trouwens in Zuid Nederland gehouden? Ik had liever een centralere plaats gehad.
Ik had dit zaterdag willen vragen maar ik was er dus niet, en was ik er wel geweest dan kon ik het nog niet vragen want ik had (heb) geen stem! Haha! Vervelend virus Boos!

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 21:24

OK dan! Prima dat het voorstel is aangenomen. Hyper!

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 09:48

Jannie schreef:

Nee, nog niet, daar zijn we nog mee bezig

Jannie schreef:
Waarom wordt die wedstrijd in juli trouwens in Zuid Nederland gehouden? Ik had liever een centralere plaats gehad.
Ik had dit zaterdag willen vragen maar ik was er dus niet, en was ik er wel geweest dan kon ik het nog niet vragen want ik had (heb) geen stem! Haha! Vervelend virus Boos!
Onder anderen omdat er al een tijd de vraag is vanuit het zuiden (denk daarbij ook aan Belgie) om eens iets in het zuiden van het land te organiseren.

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 12:05

SuzanneAAHCH schreef:
Jannie schreef:

Nee, nog niet, daar zijn we nog mee bezig

Jannie schreef:

Onder anderen omdat er al een tijd de vraag is vanuit het zuiden (denk daarbij ook aan Belgie) om eens iets in het zuiden van het land te organiseren.

Nou dan de futurity maar in het noorden! Knipoog Haha!

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 12:34

Goede zaak dat de futurity een jaar is opgeschoven.
Heb ik ook weer langer de tijd straks met mijn appie Clown