[WN] De Westerngids

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnigje

Re: De Westerngids

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 18:16

Jeetje wat een mooie vormgeving!
Zeer proffesioneel en erg goed bedacht!
Ben zeeeeer onder de indruk!

Ik ga vanavond nog alles eens op mijn gemak bekijken, dat is de moeite!

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 18:17

Jeetje wat een mooie vormgeving!
Zeer proffesioneel en erg goed bedacht!
Ben zeeeeer onder de indruk!

Ik ga vanavond nog alles eens op mijn gemak bekijken, dat is de moeite!

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 02:04

Hoi super initiatief hoor, is dit misschien nog een ideetje ?
ik ben nl al heel de avond op zoek naar videotjes online die, een leek op western gebied, nu eens duidelijk kan uitleggen wat westernrijden is.
Zou het leuk vinden als er video beelden zijn die alle verschillende takken van onze geliefde sport zouden laten zien, soort promo videos dus, is dat wat ?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:17

Whiz, dank je voor je tip. Ik zal het in ieder geval in mijn achterhoofd houden, maar we kunnen er voorlopig nog niets mee doen. Bovendien zie ik mezelf ook nog niet op zo'n video Clown , dus dat zouden we dan toch wat grootser aan moeten pakken. Maar misschien dat je wat aan de website http://www.horsetrainingvideos.com/ hebt die ook tussen de links staat. Dit is een website waarop filmpjes te vinden zijn van Larry Trocha. Hier zijn ook een aantal gratis videos te bekijken.

Overigens wil ik nog even wat vermelden met betrekking tot De Westerngids. Ik hoop dat dit niet als commercieel wordt gezien, aangezien het een gratis dienst betreft Knipoog In de Yellow Pages kunnen bedrijven die raakvlakken hebben met de westernsport zich gratis aanmelden. Deze Yellow Pages vormen niet enkel een 'gouden gids' van western gerelateerde bedrijven, maar hierin is het ook mogelijk (ook voor de bedrijven zelf) om (commerciële) topics te starten. Bedrijven mogen dus hun aanbiedingen in deze pagina's vermelden en er bestaat de mogelijkheid voor klanten om feedback achter te laten. Verder kunnen zowel bedrijven als particulieren in de 'classifieds' (westerngerelateerde) artikelen, nieuw of tweedehands, gratis aanbieden. Van jeeps tot numberpins en van stalling tot bell-boots, zeg maar Lachen

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 16:11

wat ontzettend leuk om deze postjes te lezen! Party!! ik heb me de laatste maanden (met gera) een slag in de rondte gewerkt en heb dit weekend voor het eerst eens even niet gewerkt.... pfew Knipoog daarom doet het me erg goed te lezen dat jullie zo positief zijn. vooral ook omdat het voornamelijk bokt is geweest als inspiratie om dit op te gaan zetten gezien de regelmatig terug kerende vragen naar info over hengsten en stallen.

momenteel hebben we ook werk voor drukwerk lopen, maar zodra ik weer even adem kan halen Knipoog zullen er nieuwe presentaties op de site bij komen. mensen die al een presentatie besteld hebben komen iig straks bovenaan te staan want we zullen ze invoeren in volgorde van aanmelding. maar geduld is een schone zaak Knipoog we doen ons best. ik ben benieuwt of ik ooit weer meer tijd ga krijgen om weer lekker te bokken tussendoor Ja

bedankt iig voor jullie leuke reacties, en ook ik wil degenen die oa met ons meegedacht, getyped en getest hebben (vnl bokkers Cool ) nog even extra bedanken voor hun inzet OK dan!

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 16:49

is idd een geweldig idee en het ziet er ook heel mooi uit.
heb me al aangemeldt, en zal zeker gebruik maken van de
aanbiedingen mogelijkheid.
al heb ik nog niet door hoe ik de foto's kan uploaden. en of een logotje te plaatsen,maar zal een dezer dagen wel contact opnemen.

gefeliciteerd alle betrokkenen van deze site

rinus