Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, dus dat zouden we dan toch wat grootser aan moeten pakken. Maar misschien dat je wat aan de website http://www.horsetrainingvideos.com/ hebt die ook tussen de links staat. Dit is een website waarop filmpjes te vinden zijn van Larry Trocha. Hier zijn ook een aantal gratis videos te bekijken.
In de Yellow Pages kunnen bedrijven die raakvlakken hebben met de westernsport zich gratis aanmelden. Deze Yellow Pages vormen niet enkel een 'gouden gids' van western gerelateerde bedrijven, maar hierin is het ook mogelijk (ook voor de bedrijven zelf) om (commerciële) topics te starten. Bedrijven mogen dus hun aanbiedingen in deze pagina's vermelden en er bestaat de mogelijkheid voor klanten om feedback achter te laten. Verder kunnen zowel bedrijven als particulieren in de 'classifieds' (westerngerelateerde) artikelen, nieuw of tweedehands, gratis aanbieden. Van jeeps tot numberpins en van stalling tot bell-boots, zeg maar
ik heb me de laatste maanden (met gera) een slag in de rondte gewerkt en heb dit weekend voor het eerst eens even niet gewerkt.... pfew
daarom doet het me erg goed te lezen dat jullie zo positief zijn. vooral ook omdat het voornamelijk bokt is geweest als inspiratie om dit op te gaan zetten gezien de regelmatig terug kerende vragen naar info over hengsten en stallen.
zullen er nieuwe presentaties op de site bij komen. mensen die al een presentatie besteld hebben komen iig straks bovenaan te staan want we zullen ze invoeren in volgorde van aanmelding. maar geduld is een schone zaak
we doen ons best. ik ben benieuwt of ik ooit weer meer tijd ga krijgen om weer lekker te bokken tussendoor 
) nog even extra bedanken voor hun inzet