met sublimo train ik western pleasure en reining. was eerst uitsluitend reining gestart maar langzamer aan heb ik er de pleasure bij genomen en doet het goed naar men zin en geniet van al dat showgedoe op zijn rug, dat merk je als ik het op hem leg dan glundert hij al en doet hij nog meer extra zijn best ben fier op men arabje en ga ook akkoord met arabieren aan de top
Wow, echt mooi zeg! En zoals iedereen al zegt is die combi van dat rood met het paard heel chique Zie ik het trouwens goed, zitten er zilveren stukken op die showpad? Waar heb je die vandaan?
ja zitten 4corner plates op de showpad heb die besteld via ebay was iemand die de wordlshow pleasure mee had gereden zei ze en heb geboden en heb hem dan toegekregen en moest natuurlijk helemaal zien of het wel paste en wat gaf op men arabje en ben héél tevreden.
ik ben wat aan het zoeken voor vervoer en nog wat aan het regelen en dan kom ik zeker naar de dawra wil dat al héél lang doen maar mijn probleem is vervoer vinden zelf beschik ik niet over jeep of van dus ja moet ik altijd met iemand mee ofzo das het probleem