Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)Citaat:Ik ga eens hier en daar informeren of er wat valt te organiseren. Ik denk overigens dat ook voor een evenement als dit er voldoende sponsorgeld valt binnen te halen.
kjcm schreef:waarom probeer je niet in Utrecht? is een groot complex met meerdere hallen en het is voor het publiek prima te bereiken met de trein(als ze rijden natuurlijk) en met de auto want er is volop parkeerplaatsen en het is zeer centraal gelegen!

Cassidy schreef:Het gaat niet alleen om de accomodatie, je moet ook nog stallen kunnen neerzetten. En als iedereen die daar komt starten voor zijn auto met zijn trailer nog een godsvermogen mag neertellen om naast de Jaarbeurshallen te mogen parkeren is de lol er snel vanaf.
klaasjuhhh schreef:Hier bij het Fries Paarden Centrum in Drachten is een hele grote evenementenhal om in te rijden (ligt zand in!) en om beursen etc in te houden, er is een hele grote kantine, 2 binnenbakken en 2 buitenbakken...Er is ook heel veel parkeergelegenheid!
Ik hou het in de gaten!