Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Persoonlijk kreeg ik niet echt het idee, dat jij op een of andere manier hier iets mee te maken had. TS kwam een beetje onhandig in de aandacht...
en zo rolden we van het een in het ander...
De TS heeft helemaal gelijk als ze zegt dat het Westernrijden nog vaak onderschat wordt. Dat merk ik ook regelmatig. Het had alleen niet zoveel nut om dat op WN te zetten
. En dat ze zegt dat ze prima les krijgt van Diana is toch niks mis mee? sflj schreef:Ik snap het probleem niet?De TS heeft helemaal gelijk als ze zegt dat het Westernrijden nog vaak onderschat wordt. Dat merk ik ook regelmatig. Het had alleen niet zoveel nut om dat op WN te zetten
. En dat ze zegt dat ze prima les krijgt van Diana is toch niks mis mee?
![]()
Of heb ik iets gemist, misschien?
Citaat:SFLJ, ik kan me heel goed voorstellen dat Diana een probleem heeft met het noemen van haar naam als zijnde trainster van deze persoon. Voor hetzelfde geld verschijnt TS binnenkort op een wedstrijd, laat daar dingen zien die we helemaaaaaaal niet willen zien in een ring, maar dan hangt wel Diana's naam als trainer daar aan vast.... Is geen goede reclame.
Citaat:Nou da's in ieder geval een mooie opsteker voor Diana, niet?
Citaat:Ik begrijp dat je les krijgt van Diana Pieters?

Sonja schreef:SFLJ, ik kan me heel goed voorstellen dat Diana een probleem heeft met het noemen van haar naam als zijnde trainster van deze persoon. Voor hetzelfde geld verschijnt TS binnenkort op een wedstrijd, laat daar dingen zien die we helemaaaaaaal niet willen zien in een ring, maar dan hangt wel Diana's naam als trainer daar aan vast.... Is geen goede reclame.
) sflj schreef:Ten tweede loopt een trainer altijd het risico dat zijn/haar pupil(len) iets in de wedstrijdarena laten zien wat zij hem/haar niet zo geleerd heeft en ten derde kunnen jullie toch aan de eerste berichtjes van de TS wel zien dat het hier om een jong meisje gaat die nieuw is op bokt en blijkbaar niet in de gaten heeft hoeveel ervaring er hier bij elkaar zit.)
Vreeeeemde gebruikers hier tegenwoordig......Anya schreef:TS heeft in het topic dressuur en western wel degelijk aangegeven bij Diana te rijden. TS doet in een aantal topics vervolgens een aantal stevige uitspraken. Uitspraken waar je het als trainer best eens met haar over zou willen hebben wellicht. Maar aangezien TS niet bekend is bij Diana is dat niet mogelijk. Om die reden kan ik me goed voorstellen dat Diana niet blij is met de koppeling van TS aan de naam van haar ranch.
Suske schreef:Wat betreft het in de wedstijdarena laten zien: Moet je beter trainen of je hebt de foute trainer uitgekozen. Teminste als ik naar mezelf kijk neem ik de rijstijl van mijn trainer over misgien is dat alleen bij mij maar als je non-pro's of youth ziet rijden kun je vaak zien aan de manier waarop ze zitten of rijden dat ze bij een bepaalde trainer horen.
Citaat:En als het om een jong meisje gaat wat niet weet wat voor mensen hier zitten zou ik eerst maar eens rond kijken als ik nieuw ben en niet gelijk van die harde opmerkingen plaatsen.
), ik vind dat men veel te serieus op TS gereageerd heeft en zich daarmee ook wel wat laten kennen.