[WN] WN: Vorstenbosch - BQ Jackpot Freestyle Reining!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke

Re: WN: Vorstenbosch - BQ Jackpot Freestyle Reining!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 20:00

2e in de reining was Sandra Meijer met Colonel en ze was 3e met Buddy. Ik weet de uitslagen verder ook niet precies, aangezien ik toen druk bezig was met het aankleden van mijn paard Haha!

Ik had de freestyle gewonnen als Pink Pling Iedereen die met de freestyle meedeed had erg zijn best gedaan en er werd ook echt iedereen goed gereden! Dat is natuurlijk altijd het leukste!

Het was weer een gezellige wedstrijd met veel inschrijvingen. Dit was wel de laatste 'onderlinge' wedstrijd voor dit jaar, nu mag het officiele wedstrijdseizoen weer gaan beginnen Vingers aflikken

canonball

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:51

Haaaiijj, ik vond het een heerlijke dag, had me al lang zitten verheugen op de freestyle en nu mocht ik dan eindelijk mijn kunstje laten zien!
Ik was de indiaan zonder zadel.
Toen ik begon te rijden had ik in de gaten dat ik sneller moest gaan rijden anders zou de muziek al gestopt zijn als ik nog aan het circelen zou zijn!! ( had namelijk niet met de muziek kunnen oefenen!! Rolleyes
Maargoed ik heb genoten van iedereen.
Volgend jaar weer!

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:23

Gefeliciteerd, Willeke! Helaas konden we niet blijven kijken naar de freestyle, dus we hebben alleen het losrijden gezien. Het was ondertussen zo laat geworden en we moesten er nog twee rijden!

Het was in ieder geval een zeer leerzame dag voor Kelo en mij. Het was zijn eerste wedstrijd en hij vond alles even spannend (en ik ook). Uiteindelijk liep hij (ondanks de penalties) best netjes voor een eerste keer. Ik was dus best tevreden over hem!

kompas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:35