[WN] WN: Western Experience 2005

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 10:45

Nou ik heb de agenda van The Thunder Guys voor 2005 (als ik dat goed gelezen heb) even bekeken die hebben zich al bewezen. En ik ken The Thunder Guys vanaf 1997 toen hebben ze op mijn voirge stal een show gegeven. En toen hadden ze al een volledige show.

pareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 00:22

van de zwaaiende mexicaantjes word je al gauw lichtelijk gek he xono....
dit jaar voor mij ook geen westernexperience, al is het "mensen kijken" tijdens die dag wel leuk

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 11:23

Haha inderdaad pareltje! Er lopen soms figuren bij! Tong uitsteken

Roelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:12

Zo hebben wij het progamma binnen gekregen.

1 Vlaggenparade en postkoets"The Wild Wild West Parade"
2 Muziekkorps te paard
3 De cowboy en de paardendief
4 Minipony's en hond van de sheriff
5 De Cavalerie
6 Voorstellen van de cowboyteams
7 Cowboy games met o.a pony-express, lasso werpen, pickup race,
polebending
8 Westernpleasure demonstartie
9 Drommedarissen in het Wilde Westen
10 Barrel race
11 Trail demonstratie
12 War dance
13 Lasso show met postkoets
14 Lusitano Dressuur show
15 Zorro en de Zebra
16 Stuntshow indianen
17 Sheriffs on horseback
18 Trickriding ( The Thunderguys)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:17

Dromedarissen en Lusitano Dressuur show op een Western paardenspektakel? Eh...nou nee, bedankt!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:54

Volgens mij gokken ze op een jeugdiger publiek Haha!

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 16:28

Cassidy schreef:
Dromedarissen en Lusitano Dressuur show op een Western paardenspektakel? Eh...nou nee, bedankt!

Het is begonnen als paardenspektakel met alleen maar demo westernriding en cutting.
In een later stadium is het western expierence geworden
Dus de dromedarissen en lusitano's horen daar net zo goed bij.
En heb de dromedarissen gezien op een show nou doe het maar na !!!!!
De naam is western expierence en paardenspektakel

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 16:46

Dromedarissen? Die beesten met bult? Wat hebben die dan met western te maken? Die zitten toch doorgaans meer in het (midden) Oosten? oorspronkelijk dan. Haha!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:09

En daarom ga ik niet heen. Al die huppelende mensjes met van die staarten op een hoed, bekers en handdoekjes aan hun riem, chaps om en een sheriff ster op hebben hoef ik niet te zien hoor

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:14

sflj schreef:
Dromedarissen? Die beesten met bult?
Idd, 1 bult wel te verstaan. Engelsen maken zich er weer makkelijk vanaf wat dat betreft Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 18:04

Freckles schreef:
En heb de dromedarissen gezien op een show nou doe het maar na !!!!!

Kan best knap wezen hoor, maar daar kom ik niet voor. Kan ook best als demonstratie begonnen zijn, maar waar het later naar is uitgegroeid vond ik eigenlijk veel leuker. Back to the roots is niet altijd een vooruitgang. En imagoverhogend lijkt het me niet.

BertjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 19:56

Cassidy schreef:
Kan best knap wezen hoor, maar daar kom ik niet voor. Kan ook best als demonstratie begonnen zijn, maar waar het later naar is uitgegroeid vond ik eigenlijk veel leuker. Back to the roots is niet altijd een vooruitgang. En imagoverhogend lijkt het me niet.

O Nee en als er ergens vooruitgang wordt geboekt halen jullie het wel weer onderuit

lees je in de quarter

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 00:19

Daar doe jij anders ook "vrolijk" aan mee. Van jouw 5 berichten is er hooguit 20% niet negatief!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 00:20

BertjeB schreef:
O Nee en als er ergens vooruitgang wordt geboekt halen jullie het wel weer onderuit

lees je in de quarter

Kijk eens aan, wat een bijzonder intelligente opmerking. Misschien dat je ook eens je eigen mening kan spuien zonder je toevlucht te zoeken bij een artikel in een tijdschrift? Vertel eens even hoe je er zelf tegenover staat? Want dat vind ik persoonlijk veel interessanter. Of heb je geen eigen mening?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 10:21

pareltje schreef:
van de zwaaiende mexicaantjes word je al gauw lichtelijk gek he xono....
dit jaar voor mij ook geen westernexperience, al is het "mensen kijken" tijdens die dag wel leuk

...Haha! Helemaal mee eens... Ik ga dit jaar dus ook maar niet. Zonde van mijn centjes.

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:53

Ik ga er ook niet meer naar toe. Ik ben het volledig eens met Trinity en Chantalleke. Als 90 procent van de aanwezigen van die nono's zijn met staarten aan hun hoed en bekers aan hun broek noem het evenement dan country experience.
Maar voor diegene die er nog nooit zijn geweest is het ontzettend leuk om te zien wat er allemaal rond loopt.
Voor het aanschaffen van bijv. een nieuw wedstrijd-outfit kun je beter naar een western-store ergens in Nederland rijden of op het internet surfen want de helft van de Brabanthallen hangt vol met dream catchers en bedrukte paarden t-shirts. (wat natuurlijk weer wel goed uit komt als je daar al erg lang naar op zoek bent )

DWSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 14:12

Maar als je wanna bees wilt kijken is dit wel de ultieme place to be Haha!
Mensen met western laarzen en sporen bv die nog nooit op een paard hebben gezeten en van dat soort lui , gewoon stoeltje parkeren bij de ingang , foto toestelletje mee en kijken / knippen maar , kost ook geen geld en gegarandeerd een leuke dag Haha!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 14:23

DWSS schreef:
Mensen met western laarzen en sporen

En maar zeggen dat ze kunnen rijden *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Met sporen van 10 cm doorsnee ofzo Haha!

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:41

Chantalleke schreef:
En daarom ga ik niet heen. Al die huppelende mensjes met van die staarten op een hoed, bekers en handdoekjes aan hun riem, chaps om en een sheriff ster op hebben hoef ik niet te zien hoor

carnaval Clown Cheese! *LOL*
en dan dansen ze met die chaps en sporen, wat natuurlijk vermoeiend is en er ook nog niet uit ziet. hihi, wel hilarisch!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:44

Sorry hoor, maar ik vind het nogal goedkoop deze mensen nono's en wannabee's te noemen. Zijn jullie zelf zoveel meer dan? Ieder zijn hobby.
Ga dan gewoon niet en zeur er verder niet over. OVer negatief zijn gesproken................

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:53

Ja, daar geef ik je wel gelijk in.
Laat die mensen ook hun lol hebben. alleen mijn reactie was een beetje een gevolg van iets wat me een paar jaar terug op western ex. is overkomen. zo'n "sheriff" figuur duwde me aan de kant omdat ie vond dat ik in de weg stond. staat ie daar midden tussen die marktkraampjes te dansen. Vind ik persoonlijk een beetje asociaal, maar zo zijn ze natuurlijk niet allemaal!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:11

Margee schreef:
Sorry hoor, maar ik vind het nogal goedkoop deze mensen nono's en wannabee's te noemen.

Het is gewoon een feit dat de serieuze westernruiters qua imago bijzonder te lijden hebben door deze mensen die de lifestyle wel gaaf vinden, maar verder een paard niet van een ezel kunnen onderscheiden. Noem het dan geen paardenspektakel, maar gewoon een lifestyle beurs.

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:28

Cassidy schreef:
Het is gewoon een feit dat de serieuze westernruiters qua imago bijzonder te lijden hebben door deze mensen die de lifestyle wel gaaf vinden, maar verder een paard niet van een ezel kunnen onderscheiden. Noem het dan geen paardenspektakel, maar gewoon een lifestyle beurs.

Ja, dat is het nou juist!! wat is de defenitie van western experience?
Dat kan een hoop betekenissen hebben!! Als ze het over Amerika en het "wilde westen" hebben zitten ze er behoorlijk naast hoor. dat waren sowieso geen schietende drinkende cojbojs en al zeker geen dansende sheriffs! het echte ranchwerk van de reallife cowboys is zeker andere koek! das hard werken! ik heb het zelf meegemaakt. maar ja, dat is nou juist de hele discussie.

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 00:42

XoNo schreef:
11 euro voor volwassenen geloof ik, met een extra 5 euro voor het paardenspektakel.

Nja, als het paardenspektakel niets meer inhoudt dan een stel irritante dansende, lassowerpende mexicaantjes, dan zit ik mooi thuis Haha!

Hey Xono
en als we die dansende, lassowerpende mexicaantjes eens gaan schieten Cheese! Cheese! Haha! Haha! ?

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 11:27

hmm als ik het zo lees krijg ik al minder zin Knipoog