Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cassidy schreef:Dromedarissen en Lusitano Dressuur show op een Western paardenspektakel? Eh...nou nee, bedankt!

Freckles schreef:En heb de dromedarissen gezien op een show nou doe het maar na !!!!!
Cassidy schreef:Kan best knap wezen hoor, maar daar kom ik niet voor. Kan ook best als demonstratie begonnen zijn, maar waar het later naar is uitgegroeid vond ik eigenlijk veel leuker. Back to the roots is niet altijd een vooruitgang. En imagoverhogend lijkt het me niet.

BertjeB schreef:O Nee en als er ergens vooruitgang wordt geboekt halen jullie het wel weer onderuit
lees je in de quarter
)

Chantalleke schreef:En daarom ga ik niet heen. Al die huppelende mensjes met van die staarten op een hoed, bekers en handdoekjes aan hun riem, chaps om en een sheriff ster op hebben hoef ik niet te zien hoor

Margee schreef:Sorry hoor, maar ik vind het nogal goedkoop deze mensen nono's en wannabee's te noemen.

Cassidy schreef:Het is gewoon een feit dat de serieuze westernruiters qua imago bijzonder te lijden hebben door deze mensen die de lifestyle wel gaaf vinden, maar verder een paard niet van een ezel kunnen onderscheiden. Noem het dan geen paardenspektakel, maar gewoon een lifestyle beurs.
XoNo schreef:11 euro voor volwassenen geloof ik, met een extra 5 euro voor het paardenspektakel.
Nja, als het paardenspektakel niets meer inhoudt dan een stel irritante dansende, lassowerpende mexicaantjes, dan zit ik mooi thuis
?