Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan ben ik zo vriendelijk om nog even mijn naam te noemen, praat wat makkelijker de volgende keer. En oh ja, dat achteruit lopen is wel heel bedreigend voor sommige paarden heb ik me laten vertellen. Over het algemeen gaat het prima hoor, ik hou me braaf aan de bakregels, en als ik echt fanatiek bezig ben is dat meestal in de buitenbak waar nu met deze temperaturen bijna niemand zich meer aan waagt
lekker de ruimte
Dat vind ik eigenlijk wel geweldig. Wij wisselen soms oefeningen uit en geven elkaar advies het eens op een westernmanier, of juist een engelse manier te bekijken. Ook Natural Horsemanship wordt gewoon geaccepteerd en er wordt geluisterd naar je argumenten om het een keer op die manier te doen. En hoe komt dat: Wij vinden elkaar eigenlijk gewoon aardig. Met sommigen rijd ik buitenritten en lachen we ons rot, omdat die verrekte kleine quarter nog steeds vlak achter die dikke KWPN-er zit in de rengalop.
kjcm schreef:ik kreeg vaak te horen dat ze niet konden zien welke kant ik op zou gaan. nu is het wat minder nu dat ze er aan gewend zijn, dus gaat het allemaal wat minder stroef in de rijhal.
cissy schreef:Oh, zo herkenbaar dit!![]()
![]()
Of ik aub de bak uit wilde gaan of mn sporen af wilde doen want ze maken zo'n lawaai en daar kunnen hun dressuurpaarden niet tegen....
Of ik niet zo wilde uitsloven als ik niet afstap om het hek open en dicht te doen...
Of ik de bak niet zo wilde slopen met mn stops en spins (zware bak met houtsnippers, nog NOOIT in gegleden of echt gespint.. maar afijn)
Of ik niet zo lang wilde stilstaan dat was niet goed voor mn paard.![]()
Of ik niet steeds van richting wilde veranderen en zo ongecontrolleerd harde cirkels wilde galoperen.. en ga zo maar door.
(Echt gebeurd
) 
Ja, die ken ik ookCitaat:Da's nog niks, wat dacht je van deze dan: "Mijn paard schrikt van jouw zadel... "
"het kraakt zo....." Niet te geloven. Maar er zijn ook leuke reakties hoor, afgelopen week heb ik diverse stalgenoten horen zeggen dat Comez en ik zo'n leuke combinatie zijn, en 1tje complimenteerde me ook met het feit dat het rijden zo goed gaat (sinds een tijdje komt Ed G. bij mij langs voor lessen....