Ik rijd nu wat western wedstrijden, en hoop in de toekomst dat we naar de amateur kunnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en zelfs een keer rubriekskampioen geweest
Ik wilde op een gegeven moment toch echt verder en ben toen 3 paarden van andere mensen gaan rijden. 2 trakehners en een KWPNer. Heb ik niet zo bijzonder veel van geleerd, ik krijg les van een Grand Prix amazone, maar het klikte tussen ons niet helemaal, waardoor ik weer ben gestopt met lessen. Toen ik net 16 was ben ik western gaan rijden op de Greup Stables. Daar heb ik 2 jaar gezeten en enorm veel geleerd. Daar heb ik ook mijn Paint gekocht. Die heb ik laten beleren en zelf doorgereden. Daarna ben ik in Friesland op de BJS gaan werken en heb daar enorm veel geleerd en veel verschillende paarden kunnen rijden, ook jonge paarden. Vervolgens ben ik 2 maanden in Amerika geweest om bij een pleasuretrainer te gaan werken en daar hebben we wat paarden beleerd en een wedstrijd gereden. Vervolgens een maand of anderhalf bij Karin van Bekkum in de leer geweest en sinds kort zit ik bij de Sylvester Ranch, waar ik ook de gelegenheid krijg om op andere paarden te rijden
Ik rijd dus al ongeveer 15 jaar, waarvan 3 jaar western. Nog niet zo lang dus, we kunnen nog een hele boel leren
Op wedstrijden start ik overigens amateur en open.
en ik kijk er ontzettend naar uit om weer verder te gaan.

je kent dat wel.
en in het voorjaar zelfs een eigen paardje in het voor uit zicht!!!
nou dit was het wel zo,n beetje
Maar nu ben ik het weer aan het oppakken en het gaat super!
) voor een eigen paard, maar rij ik twee keer in de week op het paard van IlonaSok, hierop bokt. Een paint merrie. Ik rij puur recreatief, maar het lijkt me wel waanzinnig leuk om een keer op een wedstrijd te starten. Niet dat hier mijn ambities liggen, maar puur om een keer toe doen. Welk onderdeel ik erg leuk vind is pleasure. Wie weet ooit...