Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jos schreef:Die ideeen worden ingebrachtmaar dan is het ook fijn om te weten wat er met die ideeën gedaan wordt.
naar de mesthoop hoeft het niet hoor. topic zakt vanzelf naar onderen.

). En die dus naar het Wran bestuur te sturen.
vera schreef:Overigens hebben zowel Sonja als Blaze geen reactie geplaatst op ons topic van de worldshow. ( of ik moet er finaal overheen gelezen hebben, dan mijn oprechte excuses!).
Tevens mis ik ook reacties op je topic over inrij-arena van bepaalde mensen.
Blaze schreef:In beide topics heb ik niet gereageert omdat ik geen zin heb om uit te leggen dat ik er anders over denk en dat ik bepaalde dingen die gedaan worden bekijk vanuit een ander standpunt als dat van de penny
piggeljay"]En dit wordt nu in het breed, overlegd. Mede door de discussies die hierover te lezen zijn geweest. Maar goed, dat heeft natuurlijk tijd nodig.
dus peter,als ik het goed begrijp wordt dit dus een soort "status aparte"voor mensen die denken dat ze kunnen rijden, maar het nog niet echt kunnen maar het zo mooi vinden om een blauw lintje boven hun bed te hebben hangen en daar moet een aparte klasse voor in het leven worden geroepen?
[/quote]Nee, het gaat erom, dat deze mensen vanaf het beginne, op de juiste manier beginnen te rijden. Ik heb het niet over wedstrijd rijden, daar straten al beginners in, die verkeerd begonnen zijn., anders hadden sommige daarvan nog wel even gewacht met starten.
Dus ik zeg nu eigelijk, dat als deze startende beginner iemand naast hen hadden staan, die gezegd zou hebben, ga eerst eens leren in het zadel te zitten voor je aan een wedstrijd starten denk, dat er minder verkeerde beginners zouden zijn.. En dan heb ik het nu alleen maar over het zitten.
[quote="piggeljay"]
zou het niet handiger zijn om op de manege's zelf een wedstrijd voor die mensen te organiseren, daar de beste uit te selecteren door middel van punten te geven door een juryover een geheel jaar en die dan uit te zenden als beginner naar wedstrijden, zo gaat het bij elke sport club. je schift dan onderling het kaf van het koren.
[/quote]Hier gaat de discussies over. Maar wil de opmerking daarbij wel maken, dat als je nog niet klaar zou zijn, of te weinig punten zou hebben, dat je dan per definitie NIET tot het kaf behoort.
[quote="piggeljay schreef:maar dan moet je ook bij de officele wedstrijden de mensen in de beginners starten en het altijd zo spelen dat als ze zien dat ze het aantal punten gaan halen om door te stromen naar de amateurs de laatste wedstrijden niet starten en zo weer het volgende jaar beginners kunnen starten, ook uitsluiten van wedstrijden. want die zijn het ook alleen maar te doen om de lintjes maar niet het lef hebben om in de amateurs op hun bek te gaan tegen ruiters die beter zijn als hun. maar dat is waarschijnlijk een andere discussie
Blaze schreef:Als de leden er straks over mogen stemmen of er aan amateurs wordt toegestaan om beginners "op het juiste spoor" te helpen, vind ik het juist wel erg interessant om jouw mening te horen over deze onderwerpen, als, zeg maar, kandidaat lesgeef-amateur.In beide topics heb ik niet gereageert omdat ik geen zin heb om uit te leggen dat ik er anders over denk en dat ik bepaalde dingen die gedaan worden bekijk vanuit een ander standpunt als dat van de penny
Frayba schreef:Volgens mij hebben wij er nu twee op bokt die heelAls de leden er straks over mogen stemmen of er aan amateurs wordt toegestaan om beginners "op het juiste spoor" te helpen, vind ik het juist wel erg interessant om jouw mening te horen over deze onderwerpen, als, zeg maar, kandidaat lesgeef-amateur.
En zeker als die afwijkt van de "Penny", want dat is mogelijk straks een groot deel van je klantenkring...
Groeten,
Chris.
bezig zijn.