[WN] Teugels aan één kant.... of toch niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MHSolo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 17:33

Bedankt voor de moeite die je hebt genomen en voor de uitvoerige uitleg!

Even resumé.

Als ik het dus goed begrijp is het inderdaad niet verboden om bij een onderdeel in de trail (waar het gevraagd wordt) de teugels in 1 hand te nemen doormiddel van het vastnemen van de teugelbrug in een volle hand! (ben ik nog een beetje duidelijk Verward )
Zolang je maar niet een extra teugelwissel doet tijdens hetzelfde onderdeel!

snoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 18:17

MHSolo,
Zo heb ik het inderdaad ook begrepen.
Chris bedankt voor je uitvoerige uitleg.

Frayba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 18:33

MHSolo schreef:
...niet verboden om bij een onderdeel in de trail (waar het gevraagd wordt) de teugels in 1 hand te nemen doormiddel van het vastnemen van de teugelbrug in een volle hand...
Klopt.

Als je het hek verder foutloos doet, krijg je van mij een 8. Als je de teugel in 1 hand neemt zoals je in je eerste bericht schrijft, krijg je van mij stijlpunt erbij, dus een 9. Het zelfde geldt voor de pick-up, etc.

Groeten,

Chris.

tijgetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:15

Als ik het goed begrijp mag ik als ik op een hand rijd ook van hand verwisselen bij een hindernis als dit nodig is. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:42

Alleen als het echt nodig is. Dus als jij bv het hek achterwaarts moet nemen omdat je vrije hand aan de verkeerde kant zit Haha! gaat die vlieger niet op. Alleen als je 'm logischerwijs achterwaarts zou moeten nemen, maar dat mag niet omdat er een balk onder ligt bv. Dan zou je mogen wisselen. Tenminste, zo begreep ik het van Ed (Gosen, jury) zaterdag. We hebben het express nog even gevraagd toen we het trailparcours eerst nog mochten lopen voor we het moesten rijden. Vond ik trouwens ook wel leuk dat dat mocht. Er werd meteen ook heel sportief tussen de deelnemers overlegd over hoe iets het beste overwonnen kon worden, en men wees elkaar er bv op dat er op een bepaald stukje 'trot' stond ipv 'jog'. OK dan! Was toppie!