interesse endurance Rotterdam/Zeeland?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 21:30

Vippie schreef:
ik zie het al helemaal voor me.....
droomt fijn verder....

Ik droom met je mee

Heeft iemand ook een telefoon nummer van DER?
Heb nu al 3 mailtjes gestuurd (in 2 maanden tijd)... nog altijd geen antwoord (ik hoop niet dat dat altijd bij hun zo is maar dat schijnt niet zo te zijn...alleen bij mij dan Tong uitsteken )
en een telefoon nummer kan ik op hun site maar niet vinden Verdrietig
Mocht je een telefoon nummer hebben PB me aub dan even Knipoog

NienkeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 15:02

Er staan idd vanwege privacy redenen geen telefoonnummers op de site. Wat wil je weten dan en wie probeer je te pakken te krijgen?

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 11:08

Ik zou graag wat willen weten over het lidmaatschap.
Het is mij niet helemaal duidelijk of ik eerst lid moet zijn van het KNHS recreatiesport verreniging en dan nog een keer van de endurance verreniging? Verward
Vooral omdat dat nu ook KNHS endurance verreniging is geworden.

Dat is het eigenlijk...
Ik heb wel van Karin hierop bokt al gehoord wie ik eventueel een PB-tje kan sturen... het is er alleen nog niet van gekomen Bloos
Doe ik anders vanavond wel even Knipoog

NienkeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 12:31

Volgens mij hoef je alleen lid te worden van KEV (DER) Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 17:56

Als je lid wordt van de KNHS Endurancevereniging (voorheen DER), dan ben je automatisch ook lid van de KNHS als overkoepelende organisatie (je krijgt dan een lidnummer waarmee je dat kunt 'bewijzen'). Je hoeft dan alleen nog apart een endurancestartkaart aan te vragen om wedstrijden te kunnen rijden. Je kunt uiteraard ook eerst een keer zonder startkaart starten in de kennismakingsklasse, daarvoor hoef je ook nog geen lid te zijn.

De KNHS Recreatiesportvereniging staat hier helemaal buiten. Die doet nu wat vroeger de SRR deed, die gaat o.a. over het ruiter- en koetsiersbewijs. Die heeft niets van doen met endurance. Zie http://www.knhs.nl/recreatie/vereniging.asp

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:08

Karin, ik wilde nu net een PB-tje gaan sturen naar Djilan...
Bedankt voor de informatie OK dan!
Er staat alles in wat ik nog even wilde weten... super Knipoog

porsche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:48

Mijn vriendin en ik komen uit Noordwijk en Katwijk en rijden in een redelijke tijd naar bv Kootwijk, Kootwijkerbroek en Austelitz moet toch ook vanuit Roterdam te doen zijn. Zeer aan te bevelen om de sfeer te proeven en te ervaren dat het echt de moeite waard om ietsje verder te rijden. Maar onze rit in Katwijk moet ook te doen zijn. Zeker, het is zwaar strand en duinen, voor paarden die het niet gewend zijn. Maar gezien naar het grote aantal deelnemers elk jaar (2005 tiende keer) is de route die uitgezet wordt zeker te doen. En als je ervaring wilt op doen, nou, dan doe je er toch wat langer over ?

noy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 18:08

Ik heb via de mail informatie aangevraagd bij de DER en kreeg keurig de informatie opgestuurd. Er werd echter wel een briefje meegestuurd dat ze een tijd problemen hebben gehad met mail. Misschien dat daar het probleem ligt???

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 18:36

Er staat nu inderdaad een wedstrijd op de planning voor Zeeland, ik heb al contact gehad met de organisatie. Voor wie meer info wilt, kan mij een PB sturen.

Katwijk lijkt mij idd een leuke wedstrijd om eens heen te gaan!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 12:47

Meer info is altijd gewenst... Kun je het niet in het topic neerzetten?
Ook denk ik dat omg Eersel goed te doen is. Je kunt via die bossen zo in de Belgische bossen komen. Daarbij wordt in Eersel ook altijd de Postel rally gehouden. Is geloof ik ook iets van 30 km...

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 13:14

ok...meer info, komt ie:

Er wordt niet gereden in cadzand, maar in een dorpje daar vlak bij. Er wordt een klasse I & kennismaking aangeboden van 35 km en een klasse II van een goede 50 kilometer. Uhm....ja, wat moet ik er verder over zeggen? Ik ben nog niet zo thuis in de endurance, dus weet nog niet zo goed wat nuttige informatie is. Er is mogelijkheid om te kamperen op het startterrein. Route loopt voornamelijk door de polder en een heel klein stukje over het strand. Pff...wat willen jullie nog meer weten???

Je zou ook nog kunnen informeren bij Maya, die heeft ook contact gehad met de organisatie.