[WN] valse staart ook bij andere rassen dan quarter,..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 09:39

moest iemand dat systeem vinden zoals ik zoek laat me weten ik weet bij schneider hebben ze en is makkelijk te bevestigen maar ik weet niet of het op open wedstrijden mag enzo? want ik start binnenkort nsba en nhra belgium en als ik eindelijk men vervoersplan in orde krijg de dawra whiiiiiiiiiiii Haha!

DWSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 10:16

ohhh , wat zielig die nepstaarten Haha!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 23:36

is niet voor mij is voor vriendin die fake tail mis uigedrukt denk ik is niet voor mijn paardje of persoonlijk gebruik maar een vriendin van me vroeg me dat voor haar paardje ik dacht zal het is via bokt vragen. en als je nu kijkt op elke wedstrijd welke paard heeft nog een echte het is bijna nie te geloven elk paard heeft er wel een valse staart in zijn echte staart bij en wat ik dan grappig vind die komen van de van of vrachtwagen met een mini dunne staart ze gaan naar de proef en baf een enorme staart van het kan niet op en dan verliezen sommige er tijden de proef neem maar in hasselt verleden jaar was nie te doen en dan riepen ze verloren voorwerpen lolz Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 21:09

Ik kan je verhaal niet volgen, Westernfriek. Ik mis enorm wat leestekens Haha!