eenmaal andermaal, gedokt!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bicci schreef:hoihoi iedereen......de site is in opbouw....ik laat zo snel mogelijk het adres weten hoor.....groetjes bic

fabske schreef:haha naar frankrijk rijden dat wil ik ook altijd nog eens doen ik wil alleen naar het zuiden van frankrijk. dus dat zal voorlopig niet haalbaar zijn. wel heel erg gaaf hoor dat jullie dat willen gaan doen.
ook ik ken niemand die mee kan gaan met zijn paard. maar ik hoop dat het contact wat je had doorgaat
het idee is erg goed ook om sponsors te zoeken voor brookes
ik heb 2 jaar geleden met mn bejaarde vz paardje in de zomer op de arabieren show bijna 200 euro bij elkaar gespaard voor brookes en doneer iedere maand ze verrichten dan ook erg goed werk.
veel plezier en succes geniet ervan en doe voorzichtig
bicci schreef:dat is idd een heel leuk idee......is er iemand die t leuk vind in zn vrije tyd zo'n site te maken?...en te onderhouden?....ik persoonlijk heb daar nl helemaal geen verstand van.......laat even iets horen...als je t leuk vind.....groetjes...bic
bicci schreef:hoihoi,
ik ga volgend jaar te paard naar frankrijk,vanuit breda....
ik zoek nog een western-man die mij en mn 3 western-vriendinnen wil vergezellen....
ook te paard natuurlijk...
liefst iemand die frans spreekt, daar ik er geen letter van versta.....
wil je meer weten?....reageer..
verder zoek ik sponsers.....niet om mijn reis te bekostigen maar om een duit in t zakje te doen voor brook-hospital......
groetjes...bic
crazycactus schreef:Dat is zeker waar. €300 is hier niets maar in die landen kunnen ze daar veel meer mee doen.