Alleen de broeken zoals levi's, wrangler etc vind ik zwaar irritant zitten met opstappen doordat er geen stretch in zit, zo ben ik er dus ook pas uitgescheurd..

nee geef mij toch maar broeken met stretch.. veel meer bewegingsvrijheid
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

XoNo schreef:Zo zijn er wel meer merken, Spikers...ik kan er zo gauw geen één noemen (:P), maar ze zijn er wel!
) omdat ie de naad ook aan de buitenkant had zitten. Daar ben ik van de week toch zo godsgruwelijk uitgescheurd. Midden op stal, het was koud, en precies over mijn kont. Ben thuis mijn wrangler aan gaan doen en ik heb gezworen dat ik die voortaan draag. Ik koop ze op de Zwarte Beurs in Vleuten. Twee voor 60 euro geloof ik, dus echt niet duur. Ik heb een heupbroek genomen (minder geschikt om mee te rijden) en een supermooi model dat een beetje uitloopt onderaan en gemaakt is van dikke stretch. Het lijkt een "gewone" jeansstof, maar het zit echt super en ziet er heel mooi uit. Ik rij er zelfs mee op Engelse zadels zonder problemen. Ik ben dus ook Wrangler-fan! Maya schreef:Ik heb juist door aanraden van iedereen hier een stel Wranglers gekocht, nou ik weet dat m dat de volgende keer absoluut niet wordt. Hij schuurt bij mij behoorlijk aan de onderbenen in de galop...
Nog nooit gehoord dat broeken ook wel tegen de onderbenen aan kunnen schuren
) gereden, omdat de binnenkant van mijn knieën constant open lagen door het schuren. Intussen heb ik wat meer eelt op die plekken (denk ik
). Dit was ook gewoon met Wranglers met een enkele naad aan de binnenkant. Mensen die zich openrijden, niet zeuren en doorrijden (zowel letterlijk als figuurlijk
), komt allemaal goed
spettic schreef:100% WRANGLER!!
Rijd altijd met een heupbroek van Wrangler. Zit super!!
Maar als ik een rit maak van 3 a 4 uur heb ik mn rijbroek aan. Ben dan toch wel een beetje bang voor schuren ofzo
CounTree schreef:Ik koop ze altijd bij Vincent, woont in Dordrecht. Hij staat elk weekend op zwarte beurzen. Heeft dus geen winkel. Zijn standaardprijs 2 voor 60 euro. Idd B-keuze, maar wel alle kleuren die er zijn. Kleine weef foutjes, moet je goed zoeken.
bubbels schreef:Denk dat ook "mijn" broekenhandelaar is. 2 voor 60 en inderdaad B, maar ik heb in die van mij geen enkele fout kunnen vinden.
Vincent vond het ook een heel geslaagde avond!!
Marcella1 schreef:Weet je waar ik zo'n heupbroek kan kopen ? Ik vind de normale wranglers zo hoog in de taile zitten, heb het idee dat ik dan ingesnoerd ben. Ik rij nu met mijn afgedankte spijker of stretchbroeken.
XoNo schreef:Wat doe je dan met je onderbenen?!Nog nooit gehoord dat broeken ook wel tegen de onderbenen aan kunnen schuren
Meestal dus waar mijn been tegen de fender aan ligt.