Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
denk je niet dat wanneer er een topic komt voor de jeugd western ruiters, er ook meer 'western jeugd' op bokt komt die wedstrijd gericht rijdt? Ik kan me voorstellen dat ze het dan wel leuk vinden om even een kijkje op bokt te nemen.

horsea schreef:denk je niet dat wanneer er een topic komt voor de jeugd western ruiters, er ook meer 'western jeugd' op bokt komt die wedstrijd gericht rijdt? Ik kan me voorstellen dat ze het dan wel leuk vinden om even een kijkje op bokt te nemen.
farichta schreef:Ik heb ook nee gestemd, maar ik denk dat het niet aan ons is om dat te bepalen. Het lijkt mij dat juist de jonge WN bokkers aan moeten geven of zij daar behoefte aan hebben.
=^.,.^=
) helemaal mee eensCitaat:Maar cassidy, ik denk dat je je daar op verkijkt, er zijn wel degelijk een aardig aantal jeugdruiters. Ze zijn alleen niet allemaal op boktdenk je niet dat wanneer er een topic komt voor de jeugd western ruiters, er ook meer 'western jeugd' op bokt komt die wedstrijd gericht rijdt? Ik kan me voorstellen dat ze het dan wel leuk vinden om even een kijkje op bokt te nemen.
Ik ben het er wel mee eens dat je ergens de grens moet trekken, en niet voor elk onderwerpje en verhaaltje een jeugd afdeling moet maken.
groetjes leanne
Cassidy schreef:Om eerlijk te zijn denk ik dat niet. Als ze interesse hadden gehad in Bokt hadden ze hier namelijk allang gezeten. Als ze echt interesse hebben doen ze hier namelijk allang mee. Misschien niet op het westernforum, maar op bokt algemeen. Want zo mondig zijn ze tegenwoordig wel....en als je echt van paarden houdt, maakt het je ook niet uit over wat voor ras je het hebt, en welke rijwijze je volgt. Uiteindelijk gaat het allemaal om de paarden.
en dan kan je nog zo veel van paarden houden maar je trekt uiteindelijk toch het meest naar 'jouw' tak van de sport.
vraag omdat die meestal meer ervaring hebben. en verder hoop ik dan maar dat wij jongeren niet irritant zijn, maar dat valt denk ik hier toch wel het minst mee van heel bokt.