Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
New-Forest schreef:Maar je moet er toch niet van uit gaan dat je gaat vallen, straks gebeurd het ook nog echt. Daarom hou ik altijd gewoon mijn witte rijbroek aan
WWWiske schreef:ja dat heb ik ook een beetje, dat er aflazeren heb ik nog nooit ondervonden, dus m'n de broek wordt nooit echt vies ofzo van een cross, ik zal waarschijnlijk een beetje naiif zijn in m'n witte broek, maar de voornaamste reden voor mij is dat ik t zo'n gedoe vind allemaal dat wisselen van broek, maar vind het wel leuk staan bij andere al die kleurtjes
marieketencate schreef:Voor zover ik me kan herinneren ben ik er in al die jaren dat ik cross rij, nog nooit tijdens een training of een cross afgevallen![]()
wel tijdens ruzietjes met Rex in de dressuur
Karin schreef:En ik snap het punt niet van 'zoveel moeite om om te kleden'. Daar heb je een trailer voor.
WWWiske schreef:ja goed dat is jouw mening, en mijn mening is dat ik t niet snap waarom je je wel zou om kleden, je hebt toch al een rijbroek aan, om kleden doe ik thuis wel weer, dan gaat namelijk alles uit en de wasmachine in. het argument dat het zo leuk staat snap ik, het staat ook leuk, alleen voor mijzelf vind ik dat niet belangrijk.