Toekie schreef:Wat is eigenlijk de uiterste inschrijfdatum? Kun je op de dag van de wedstrijd zélf ook nog inschrijven? (met/zonder extra kosten?)
Niemand die dit weet? Twobees??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
YSvdB schreef:He?? Is ie weer kreupel?? Toch niks ernstigs he?!!
Ik baal er enorm van, ook omdat ik nu niet mee kan doen. Maar ik vind het op dit moment belangrijker dat hij 200% goed loopt.
fabske schreef:dat had ik ook al gehoord. brr ben nu al zenuwachtig ik heb namelijk nog nooit een wedstrijd gedaan en wat ga ik doen barrelracenhaha nou ja thuis gaat het oefenen al wel heel erg lekker nog een paar dingen waar ik wel aan moet werken maar ach ik hoef niet te winnen.
maar we waren wel heel tevreden, Fresnos bleef braaf en liet zich niet gek maken.
en daar nog meegepraat verder nog wel mensen zien rijden waarvan ik ze wel ken via het forum denk ik 

jammer dat ze dat zo slecht geregeld hadden.. Maar wat een drukte zeg, volgens mij was t wel geslaagd Whiz schreef:super !! 1ste in de jackpot reining zaterdag met Crow van gerda en derde met zijn eigen mellow ( haar 1ste show !! ) in de open reining zondag !!
ben dus weer een hele trotse groom![]()
gemaakt...wat zullen gerda en JP (en jij natuurlijk)trots zijn zeg zeker op de knappe mellow.....en Crow ja die is
, kan ik je volgend jaar lenen want volgens mij breng jij geluk
zijn er wel gemaakt maar weet niet door wie, heb er wel 1 van jp en mellow in mijn tel. staan ...............