[WN] moet ik het doen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

banish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 10:51

Ik zou het ook eerst vanaf de grond proberen op te lossen. Vaak doe je als je erop zit tóch dingen die voor jouw paard tegenstrijdig overkomen. Misschien snapt ze het gewoon niet. Door op de grond te beginnen kun je (bijvoorbeeld via de parellie-methode) dingen duidelijker overbrengen en wie weet valt dan ineens het kwartje bij je paard.

En ik denk dat je voor ogen moet houden dat het niet iets is wat je "even" oplost. Als jezelf bedenkt dat het wel eens langer kan gaan duren voordat ze het snapt, ben je al geduldiger en zal het misschien tóch nog sneller gaan dan je dahct.
Ik hoop dat ik duidelijk ben Lachen Druk me misschien wat rottig uit, maar neem de tijd en blijf geduldig, dan lukt het vást wel over een tijdje.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 11:38

nee banish... het komt niet rottig of vervelend over.
het is waar dat ze me niet snapt, maar het is ook een stukje koppigheid wat madame heeft.. ze kan het wel, deed het maandag opeens ook heel even.. gelijk overdreven beloond, maar ik kreeg het geen 2e keer voor elkaar. dat was ook de andere hand. maar goed. ik moet idd heel veel geduld hebben, maar even een hulpteugel om de bodschap iets duidelijker te brengen kan denk ik geen kwaad.. lijkt mij...