Citaat:Gister zag ik de perfecte kleur laarzen (bij mijn wedstrijdoutfit), , alleen bij een gewone schoenenzaak en er zit een hak onder. Geen punthak, maar een blokhak.
Snap het ook niet meer helemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Ik heb vandaag bij de schoenenwinkel in de uitverkoop voor 20 euro (afgeprijsd van 100 euro) Een paar supergeschikte laarzen gekocht.
Het zijn dan wel geen 'echte' westernlaarzen, maar je ziet het verschil haast niet. Ze zijn gewoon van echt leer en aan de zijkant zit er een leuk riempje op, en het is hetzelfde model als de vaak wat duurdere 'echte' western laarzen. Ik bedoel dit verder niet verkeerd ofzo, ik wou zelf ook liever 'echte', maar wou het als tip neerzetten voor mensen die net als ik een laag budget hebben voor dit soort dingen.
erg lastig. piggeljay"]
dus zoals ik al eerder schreef regelboeken lezen, het klink heel belerend van mij
[/quote]
[quote="regelboek schreef:400. In alle onderdelen is bindend voorgeschreven passende westernkleding te dragen. Daartoe behoren een westernhoed (evt. voorzien van veiligheidscap), westernlaarzen en een hoog gesloten overhemd (evt. met pullover) met lange mouwen. Bij het betreden van de westrijd- en inrijarena moeten hoed en startnummers gedragen worden. In de beginnersklasse is het toegestaan om een veiligheidshelm te dragen in plaats van een hoed.

Romkabouter schreef:Denk dat 90% van de onduidelijkheden worden gevoed door kl*te berichtjes zoals dezeAlsof het hier duidelijker van wordt. Geef jij dan maar eens de definite van westernlaars
Daar kun je dus gewoon alle kanten mee op. Van regelboeken lezen wordt echt niet altijd alles duidelijker. Een jurylid vragen die daarvoor een cursus heeft moeten doen en daarmee veronderstelt wordt een goede intepretatie van de regels te geven is wel altijd handig
dat klopt, maar daar heb je ook weer soorten in...!Citaat:Maar het blijft een Wrangler....daar verandert niks aan
cissy schreef:Nee hoor ik ga niet te ver,wees blij dat ik niet nog verder ben gegaanSorry Blaze maar nou ga je toch echt een beetje te ver...!
) Dus ik kan me iets voorstellen dat mensen verkeerd beginnen maar dat je dan gaat zeuren over onduidelijkheid dat gaat er bij mij niet in
maar vind dat dit op hetzelfde neer komt als de laarzen , mensen , probeer het western aangezicht een beetje serieus te houden en daar behoren naar mijn mening fatsoenlijke western laarzen waar je mee rijd ook bij , als je engels wedstrijden zou rijden kom je ook niet met de laarzen van het plaatje maar dan in het zwart aanzetten op een wedstrijd , kun je ook zeggen laarzen zijn laarzen