martina schreef:Ik weet niet ....![]()
Je wilt toch dat je als trainer serieus wordt genomen....
Dus het is helemaal geen goede reclame als je beginner/of amateur start.
Wedstrijd ervaring kan je paard ook in de open klasse verzamelen. WRAN wedstrijden zijn toch niet zo duur en een goede plek om je paard aan wedstijden te laten wennen.
Mijn persoonlijke keuze zou het ook niet zijn. Ik wacht liever met starten tot ik zeker weet dat m'n pony en ik er klaar voor zijn. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat iemand het graag eens wil proberen, maar er als een berg tegenop ziet om tegen 'die andere pro's' te starten.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je je dan toch wat ongemakkelijk voelt als je tegen een Anneke de Jong en Sil Schoenmaker ed moet starten
Zou ik ook wel een beetje griezelig vinden. Ik start ook niet voor niks alleen A en nog geen O
Overigens weet ik niet of je als Engelse trainer niet meer serieus genomen kunt worden als je in de Western B zou starten.
Is dat zo?
Kan dat die Engelse klanten wat schelen?
Iets anders vind ik het in ieder geval als iemand die westernles geeft B of A start om de reden dat hij/zij niet tegen mensen als Sil, Anneke, Rieky en anderen wil starten. Dan sta je idd goed te kak tegenover je eigen klanten, want dan geef je letterlijk en figuurlijk toe dat je niet kunt tippen aan niveau.
)