[WN] WN: ZUIDWOLDE - The Christmas Show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 22:08

He peppy, doe jij ook mee?
super, ik verheug me erop.

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 19:20

Voor de mensen die mogelijk van ver komen zijn er tevens een aantal stallen te huur. Voor info/beschikbaarheid/prijs ed kun je altijd bellen met de organisatie 06-51329637 (rgerrits)

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 19:44

Allround en reserve champion am/op uiteraard bij voldoende deelname!
Jackpot: pleasure en reining

hanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 13:15

Hallo

zondag is het zo ver dan is deze wedstrijd er. Ik kan dus helaas niet mee doen omdat er geen deelname is in de showmanship at halter. Dus geen wedstrijd voor mij Huilen . De rij onderdelen kan ik namelijk niet mee doen (nog). we komen terug dat wel maar ja ik dacht ga ik lekker showen maar omdat alleen te doen sta ik ook voor paal of niet dan en waar doe je het voor dan he.

Dus ga ik maar als bakrandridder en fotograaf en groom van tammie mee! En wie heeft zich meer opgegeven voor zuidwolde en wat??

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:34

Als het allemaal gaat lukken zijn wij er zondag ook weer dus sonja nog iemand in de amateur reining. Ik geloof dat ik lichtelijk op mijn achterhoofd gevallen was toen ik me op gaf maar ik ga alle 3 de reinings starten. (als dat maar goed gaat komen) Ach het is Azhari's grootste hobby, dus die neemt het me vast niet kwalijk dat hij 3x de bak in moet. En zusje gaat amateur pleasure en jackpot pleasure starten. Hopelijk is het wat minder koud, want gisteren waren mijn voeten alleen met een uurtje les al helemaal bevroren. Tot zondag allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 08:30

Ik heb de afgelopen 2 weken niet kunnen rijden omdat Milena een vage kreupelheid had. Gisteren heb ik er voor het eerst een kwartier opgezeten en vandaag heb ik les, dus ik ben benieuwd.... Haha!
Het zou wel eens kunnen zijn dat ik wat snelheidsrecords ga verbreken zondag Tong uitsteken

Tot morgen!

PS A en O trail is een uur vervroegd ivm weinig beginners!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 10:19

Ik ga op 1 hand starten Nagelbijten / Gniffelen

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 10:33

En ik zou de ringsteward zijn. Maar lig nu met mijn been omhoog. Ik heb mijn enkelbanden gescheurd met handbal. Zo'n leuke sport. Ik kan een aantal weken niet rijden, maar heb een super goede vervanger die mijn paardjes wel even wilt bezig houden. Ik wens iedereen veel succes en tot volgend jaar op de wedstrijden!!!

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 12:19

Ik denk dat ik met je mee ga doen Sonja, of Azhari moet juist in conditie achteruit gegaan zijn dat ie lekker rustig is. Soms heeft het een gunstig effect weinig rijden bij hem. Ik ben beneiuwd hoe het morgen gaat en snel hoeft niet slecht te zijn. Knipoog

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 17:09

Ik kreeg vandaag te horen dat wegens afmeldingen de wedstrijd begint om 9.30 en dat het middagprogramma al om 11.00 begint.

hanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:25

We zijn weer lekker thuis. Na een lange dag. Tammie heeft het netjes gedaan maar helaas geen prijs maar ze deed het netjes. Ik was vandaag fotograaf dus heb lekker wat foto's genomen. Tammie maak je even een linkje hiernaar toe. Kan ik niet Bloos
Een aantal foto's staan bij itp onder wedstrijd zuidwolde (wn)

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:14

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:34

Hallo Regina en natuurlijk alle vrijwilligers,

Bedankt voor de gezellige wedstrijd, tot 30 jaunari !!!!!!!!!!!!!!!!

met vr. gr. Johanna Vellinga

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:02

Romkabouter schreef:
Ik ga op 1 hand starten Nagelbijten / Gniffelen

Ik vond het geweldig vandaag OK dan!
Heel eerlijk gezegd vond ik het beter gaan dan ik van te voren had verwacht Bloos! ( niet slaan Bloos ) Het zag er netjes en beheerst uit ennu....... het resultaat mag er zeker zijn OK dan!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 23:23

hihi, het inrijden was ok Lachen

In de ring was ik vergeten dat ik niet teveel moet sturen, maar als je spannign in je paard voelt is dat best lastig. Ik vond sommige dingen goed gaan, maar het kan veel beter

Toch bedankt Bloos
Waarom vond je het beter gaan dan? Ik heb wel geoefend op 1 hand hoor Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 07:43

Je was 2x verdiend eerste Rom in de reining Rom. Je proeven waren niet spectaculair, maar netjes en beheerst. En dat is veel meer waard.

Claudia Vermee werd allround kampioen en ook die titel was absoluut verdiend. Mooi rustig en stabiel gereden over de hele dag heen. Toch denk ik dat haar leukste rondje die naar de allround-prijsuitreiking was Haha!
(we waren samen op mijn fjord geklommen *LOL* )

Zelf heb ik gisteren zo ongeveer het stomste gedaan wat je kunt doen op een wedstrijd; je proef verkeerd rijden. (jaha insiders, daar hebben we zaterdag nog over zitten ginnegappen ja Haha! ). Linksom heb ik maar liefst 6 spins gemaakt in plaats van 4 en ik heb er niks van gemerkt. Sterker nog, ik heb meegeteld. 1, 2, 3a, 3b, 3c, 4 en toen ben ik maar eens gestopt Tong uitsteken
De eerste proef (amateur trail) ging helemaal de mist in. Er zat een sprongetje in de proef, en Milena is dol op springen..... Dus de jogovertjes en het vierkantje daarna, dat zijn ook balkjes, dus ehhh.... Tong uitsteken en dan zit dat vervelende vrouwtje op haar rug weer te zeuren dat dat niet mag.

De Open Trail ging al weer wat beter, toen werd ik 3e. Daarna de Horsemanship (amateur) en dat ging gewoon lekker. 1e geplaatst. Toen pleasure en dat ging ook fijn. Weinig aanzetjes om te gaan scheuren en ik kon redelijk los blijven laten, dus ik was zeer tevreden over m'n proef en dus ook erg trots op m'n vierde plaats.
Tja en toen de reining he.... Haha! DQ dus voor de amateur, en 2e in de open reining (dat er maar 2 geplaatst waren gaan we niet vertellen he Rom? Haha! ) En in totaal dus reservekampioen achter Claudia.

Al met al heb ik na een slechte start de rest van de dag lekker gereden. Ik vond het ook weer erg gezellig (10x beter dan Hardenberg laatste keer) maar ik was wel helemaal kapot gisteravond.

Afijn, en nu ga ik naar kantoor. Centjes verdienen om weer te kunnen starten Haha! Werk ze allemaal!

landro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 08:03

Haha! gister erg koud ,wanja was super fris ,wanja lover had haar handen vol om hem rond te sturen,toch waren ze tweede in de horsemanschip en vyfde in de pleasure super gedaan Cool het was een gezellige dag en voor herhaling vatbaar Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 08:08

Sonja schreef:
Sterker nog, ik heb meegeteld. 1, 2, 3a, 3b, 3c, 4 en toen ben ik maar eens gestopt Tong uitsteken

Whahaha Haha!
Ik hoop dat het beter gaat met centjes op het werk tellen dan Tong uitsteken
Gefeliciteerd meid.

Rom: heel niet gek niet voor een kabouter! Gefeliciteerd OK dan!
En nog wel op 1 hand Haha!

alpenquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 08:21

Ik heb het erg naar m'n zin gehad gisteren! Het was erg gezellig, de sfeer oke en m'n paardje liep super! Jeeh, wat ben ik een gelukkig mens! Haha!
Mooie Cheese! Hanita, leuk dat je ons erop hebt geknipt. Van dit paardje heb ik nl nog geen foto's. En super dat je er een hebt van de prijsuitreiking van de pleasure OK dan! .
Het is leuk dat het elke wedstrijd weer een beetje beter gaat, maar een derde prijs in de pleasure, daar had ik echt niet van durven dromen!

Onze trainer Bob Aupers was ook aanwezig en hierbij bedankt voor je aanwijzingen en de zware trainingen van de afgelopen weken Gaaaap

Anneke rijdt ook voor zijn Ranch en haar harde werk heeft ook vruchten afgeworpen. Een vijfde prijs in de pleasure en een goeie reining proef neergezet wat een verdiende derde prijs opleverde. OK dan!

Verder iedereen gefeliciteerd met jullie prestaties, lintje of niet, en tot volgende week.

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 09:13

Dan kan ik eigenlijk ook niet achterblijven met een verslagje. Allereerst vond ik het erg gezellig en daar is ook wat voor te zeggen. Mijn zusje ging in de amateur pleasure netjes en was 1ste in de jackpot pleasure had ze tussendoor azhari gezien en volgens mij had ik me beter kunnen verstopen want lu lu kon alleen nog maar aan gillen denken en wou zo snel mogelijk terug naar haar vriendje. Toen ik moest reinen vergat ze het volgens mij een beetje want ze stond rustig te wachten totdat we terug kwamen. De jackpot pleasure heeft ze dus ook een beetje verpest en was ze 4de van de 4.
Azhari had vandaag zijn turbo thuis gelaten, maar zijn energie ook volgens mij. Donderdag was de kou in zijn spieren geslagen (als je buiten moet staan, dan ga je in een hoekje wachten totdat je baas je weer op haalt) en ik kon goed merken dat hij nog steeds heel erg stijf was. Wel weer ruim maar niet soepel. Mijn eerste proef ging wel aardig alleen spinnen ging echt voetje voor voetje, en 1 wissel vergat hij achter mee te nemen. De tweede proef ging al een stuk lekkerder, maar omdat ik de proef anders in mijn hoofd had, cirkels naar de jury toe in plaats van de jury af reed ik mijn proefje ook verkeerd. Dat is het gevaar van als eerste starten, maar ik was wel tevreden en daar gaat het uiteindelijk om. Dan de jackpot reining nog, behalve dat ik niet erg lekker mooie ronde cirkels kon maken was ik hier erg tevreden over en was ik 1ste. Al met al kijken wij terug op een zeer gezellige, geslaagde wedstrijd en je weet meteen weer even waar je aan moet werken.
Tot een volgende keer

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 10:06

Nou dan ook maar een verslagje van mij: Haha!
Ik was er ook: zonder paard, maar met hondjes en kind! Nou, ik kan je vertellen dan heb je het ook druk hoor!
Voor de pups was het erg indrukwekkend (paarden zijn ze gewend, maar zoveel mensen...) Ze waren dan ook bekaf toen we weer naar huis reden en sliepen de hele tijd in de auto. Mijn zoontje Jesse vond het ook erg leuk, want hij kreeg veel aandacht met de pups. Ik heb helaas de prijsuitreiking gemist, want we waren net een rondje om de manege aan het lopen. Tong uitsteken Maar iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten! OK dan! Misschien dat ik volgende week in Oosterwolde wel weer mee doe, maar ik moet me nog opgeven Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:05

Sonja schreef:
Tja en toen de reining he.... Haha! DQ dus voor de amateur, en 2e in de open reining (dat er maar 2 geplaatst waren gaan we niet vertellen he Rom? Haha! )

Huh wat wie? Schijnheilig

Toch tof dat je reserve was OK dan!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:21

Gefeliciteerd iedereen Lachen Volgend jaar ben ik ook weer van de partij Haha!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:38

Nou Xono, 30 januari is de volgende Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:53

*schrijft XoNo vast in* Tong uitsteken