[WN] Open dag Westernstable Westerkwartier Marum (gr)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:31

Klaasjuhh voor de vertaling vna cowsense = koeiengevoel en dat is ook wat ze moetne hebben tis zeg maar talent voor koeien net als mensen een natuurtalent kennen kennen paarden dit zeg maar ook.
Weer helemaal gaaf de WSW open dag jammer dat ik het niet wist anders had ik heeeeeeeeel graag willen komen. Want tot nu toe is het altijd gezellig op de WSW en ik kom er niet vaak maar ik kom er graag.

Groetjes aan Willem en Diana en Jeff als julliedat voor me willen doen heel graag zeg maar de groetjes uit Rotjeknor.
Dan weten ze het wel.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 15:36

Trinity schreef:
Weer helemaal gaaf de WSW open dag jammer dat ik het niet wist anders had ik heeeeeeeeel graag willen komen. Want tot nu toe is het altijd gezellig op de WSW en ik kom er niet vaak maar ik kom er graag.

Ghehe, helemaal mee eens Haha!

Nou de foto's zijn echt super gaaf!!
En Nava, ik ben het met Jannie eens, die foto van Willem en Pep is echt superstoer... OK dan!

En jaja, ik spaug dr nog steeds van dat ik er niet was!
Klaas, was je zenuwachtig of niet Knipoog
En hoe vonden ze je paard nou?? Die deed toch mee in de rassenparade??

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:53

Klaas heeft een leuk en vooral braaf paardje!!!!

rupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:55

Harstikke leuk Janny, perfect opgezet, houd je maar aanbevolen voor als we je fotomateriaal gaan gebruiken voor de opzet van de website Cheese!

En nog ff voor aldiegene die het zielig vonden, je moest eens weten wat de paarden en koeien voor plezier hebben samen, en hoe ze verzorgd en behandelt worden, oordeel pas als je erbij geweest bent!!!

Rupke

spotless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 11:34

Nava schreef:
Grappige foto's ,maar die van Willem met Little Peppy Easter vind ik er wel zielig uitzien,kwam dat nog wel goed?

Voor wie zielig; voor de koe, voor het paard of voor de ruiter... Haha!

(Geen van de drie heeft er iets aan overgehouden, hoor Cool )