Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chantal_cs schreef:Dan hebben wij vette concurrentie... ik start er in Gorssel ook 1 in het B en 1 in het L...
Er staan btw nog geen startlijsten van Putten online helaas...
chantal_cs schreef:Ik heb even een lijstje gemaakt van de bokkers die komen (en om het topic omhoog te schoppen....)
Deelnemers:
Margon: 11.30 uur
Lielle: 13.32 uur
Marieketencate: 12.12 uur en 13.44 uur
Chantal_cs: 11.26 uur
Kijkers:
Janne
Missmuts ???
Dynamiek ???
Ze ging heel goed! Wel wat weigeringetjes en een valletje, maar ze reed heel sterk en Nena zou en moest overal overheen, echt super!!!!!! Ze heeft alleen de picknicktafel, de punt en het smalle sprongetje niet genomen, en terecht die vond ik ook te zwaar voor hun.
Cheval keerde heel smerig om, hij stond echt in een keer om, sta dan blijft niemand zitten. De reden waarom ie dat deed ben ik nog steeds niet achter...
Nou ja, maar weer opgestapt en verder gereden. 2 was geen probleem, ik stuurde hem recht op de kuilbaal af en uiteindelijk sprong hij net aan de rechterkant langs de kuilbaal heen, daar was ik erg tevreden over. Op hindernis 3 kwam ik Hans alweer tegen, hij kreeg zijn paard er niet over. Hindernis 3 (Picknicktafel) was voor Cheval ook geen probleem. Op hindernis 24 (in-uitje) had ik even een kleine weigering, maar dat was puur omdat het paard van Hans daar ook al aan het weigeren was, toen ik opnieuw aanreed was er geen probleem, hij sprong mooi het in-uitje, het boompje voor het water en het water in en uit. Daarna de op en afsprongen gingen ook heel mooi (na de eerste op en afsprong ben ik direkt links gegaan, bult opgereden, 2 keer afsprong en daarna rechts aanhouden en het 2e op en afsprongetje. Daarna kwam het tweede water, hier draafde hij mooi in en het boompje na het water was ook geen probleem.
Op het smalle sprongetje had ik 2 weigeringen, puur eigen schuld, had ik maar een meer rechte lijn er naar toe moeten rijden, de 3e keer ging het goed.
Op naar Gorssel!!!