Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

stef schreef:Ik heb met mensen die zonder cap rijden omdat ze western rijden altijd zoiets, net of je er met western niet af kan vallen....
Maar ieder moet het voor zich weten natuurlijk
Zoeentje hebben wij idd ook in de 'kennissenkring'. Kan voor geen 3 stuivers rijden, moet nu zo nodig ook westernrijden (jaaaaa interessant hoor!!!) en zet dan ineens geen cap op, terwijl ze die met haar Engelse zadel dus altijd wel op heeft
gentille schreef:nee, het heeft ook niets met westernrijden te maken of je kan vallen of niet, maar ik dacht altijd dat een cap=engels en een hoed=western.
en tja, of ik met of zonder cap ga rijden... k zou eht niet weten.
trouwens, onze manege is bij fnrs ofzo aangesloten, ben je dan verplicht met cap te rijden als je vrij rijd in de bak (dus geen les krijgt)
XxX shannon
smax schreef::j Ik zeg op eigen risico!!! in ieder geval niet met een engelse cap, heb al vaak gehoord dat mensen hun neus daardoor hebben gebroken.
Anya schreef:Toch stond vorige week juist in de krant dat veel letsel van paardrijden komt en dat uit onderzoek is gebleken dat het meestal de onervaren ruiters betreft om een dier dat niet van henzelf is ...