Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(kijk dan, Calimero!)
(zaterdagavond een freestyle back to the bentweg party
)
.Hey Leila,hoe is tie?Ik weet niet of je mij nog kan herinneren,maar ik was toen degene die een predictor-test nodig had!!!!!!leila777 schreef:stom hé dat je sommige dingen heel goed kan herinneren en andere dingen gewoon aan je voorbij zijn gegaan. ik weet bijvoorbeeld echt nix van een paardje wat joy heet?![]()
![]()
deurne,de muur en de tafel (met schudbank) kan ik me weer wel heel goed herinneren...
is het niet een idee om op de kalverhoek af te spreken met de komende wedstrijd(zaterdagavond een freestyle back to the bentweg party
![]()
)
d'r waren er toen wel heeel veel zwanger!! maar volgens mij hebben wij samen met syl toen nog naar een hond van jouw lopen zoeken bij het big brotherhuisCitaat:.Hey Leila,hoe is tie?Ik weet niet of je mij nog kan herinneren,maar ik was toen degene die een predictor-test nodig had!!!!!!
leuk om te horen over paardjes die ik oo nog gekend heb.Ik heb niet lang daar gestaan maar het was voor mij een toch ook wel leuke tijd ondanks alles.Ik ben die tijd nooiy vergeten.........met jou en Esther en Sil!
[WN] WN: Wijdewormer 3e DPHC/APHA/WRAN show
leila777 schreef:[/quote]d'r waren er toen wel heeel veel zwanger!! maar volgens mij hebben wij samen met syl toen nog naar een hond van jouw lopen zoeken bij het big brotherhuis![]()
met mij gaat alles lekker, gaan over ongeveer 2 weken verhuizen naar woudenberg waar we een pensionstal gaan beginnen.
kom je ook naar de kalverhoek? voor een ouderwets gezellig feesie?!