[WN] Westernstables Hazerswoude ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HereWeGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:43

Ahhhh "onze" western stables.....
Die tijd komt nooooooit meer terug (nee, he?..... uh nee)

Missen jullie ook: het fusthok? die balk aan die ketting aan de buitenbak? die oranje ouwe auto in t land? opa Leen en de rest van de familie? het opschrijf-wat-heb-ik-gezopen-boekje achter de bar? de olie-kachels? het bierdopjes-spel? met wax-coat rijden in de regen? de verkleed-feesten? klappen krijgen van Theo W.? het clubblad? wannabe? de muur met de teksten? vreten op zondag aan de picknick-tafel? de bange mannen-les? en natuurlijk de gezellige wedstrijden en de tofste paarden!

Groetjes van die kleine...

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 18:49

hmmm HereWeGo..nou ben ik nieuwsgierig..welke kleine ? Tong uitsteken

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:43

sta op de kalverhoek

leuk om te lezen
waar annie leo roy en jimmy vandaan komen Haha!

leek me heel heel gezellig daar in hazewoude

ze hebben het er ook nog vaak over hoe gezellig het was

leila777

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 22:09

oh, marijke tuurlijk was ik jou niet vergeten, maar had gewoon een aantal opgenoemd.
er was er toch maar één die op het kerst avonddinner de vraag om in kerst-outfit te komen wel heeel letterlijk nam ....(iedereen in't zwart gala en marijke in het rood/wit compleet met baard!)
en dan was ook patries er noch natuurlijk en theo P en kapitein Paul en Yessica en GIJS en carla & rob en,en,en,en..................

en HereWeGo wat dacht je van het broodje gezond van jan en de cola met een klein puntje voor leo. en met z'n allen naar het NK
(HereWeGo,was jij niet toevallig Toos K.?) Verward

Ursula

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:53

Wat leuk! Ik heb daar zo rond 95-96 ook gereden. Ik reed ontzettend veel op Scoots, die vos. Ook op Otoes en Zero heb ik wel gereden, maar toch 't meest op Scoots.

HereWeGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:50

Hey Lila,
Je bedoelt Toos Kwebbeldoos? Nee... Ik weet nu nog niet wie dat was, want dat was geheim...

Ja hahahaha Marijke!!! Met ze alle op vakantie met de paarden en dan een zadaltas vullen met bier en Bill denkt van, ja hallooooo!

ohja ff zo'n poppetje proberen........ Zij zijn groot en ik is klein! (kijk dan, Calimero!)

uh, groetjes, die kleine...

banish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:10

smurphy schreef:
Ik denk dat je Joy bedoeld

Jaahh, zo heette ze!
Dat was echt een leuk dier.
Ik weet nog dat we zijwaarts moesten met de voorhand over de hoefslag. Ze snapte echt niet wat ik bedoelde en ik ging alleen maar steeds voor- en weer achteruit.
Maar ze was wél schattig!

smurphy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 15:14

Lekker zomers gezellig bbq en daarna in het land camperen. En met een hele groep naar het nk ik Wanroij was echt helemaal gezellie. OK dan! Haha!

leila777

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:44

stom hé dat je sommige dingen heel goed kan herinneren en andere dingen gewoon aan je voorbij zijn gegaan. ik weet bijvoorbeeld echt nix van een paardje wat joy heet? Verward Blond
deurne,de muur en de tafel (met schudbank) kan ik me weer wel heel goed herinneren...
is het niet een idee om op de kalverhoek af te spreken met de komende wedstrijd (zaterdagavond een freestyle back to the bentweg party Clown Clown )

smurphy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:51

dat lijkt me een goed idee. Ik ben van de partij OK dan!

missjetset

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:36

*LOL* .Hey Leila,hoe is tie?Ik weet niet of je mij nog kan herinneren,maar ik was toen degene die een predictor-test nodig had!!!!!!
leuk om te horen over paardjes die ik oo nog gekend heb.Ik heb niet lang daar gestaan maar het was voor mij een toch ook wel leuke tijd ondanks alles.Ik ben die tijd nooiy vergeten.........met jou en Esther en Sil!
Greets ,toen die tijd de zwangere muts.

missjetset

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:37

volgens mij moet ik opnieuw leren typen wat een fouten zeg he

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:55

hee leuk ik heb daar ook gereden.Zal rond 96 zijn geweest.Reed het liefste op otoes.flynn kan ik me nog herinneren en zero en felow(vond ik vreselijk)volgens mij heb ik ook nog wel op bill van leo gereden.
Ben helemal uit de western gegaan en rijd weer gewoon dressuur en recreatief.Met inmiddels al weer 7 jaar mijn eigen paard.

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:28

leila777 schreef:
stom hé dat je sommige dingen heel goed kan herinneren en andere dingen gewoon aan je voorbij zijn gegaan. ik weet bijvoorbeeld echt nix van een paardje wat joy heet? Verward Blond
deurne,de muur en de tafel (met schudbank) kan ik me weer wel heel goed herinneren...
is het niet een idee om op de kalverhoek af te spreken met de komende wedstrijd (zaterdagavond een freestyle back to the bentweg party Clown Clown )

Goed idee! Billy Boy en ik komen in ieder geval! *LOL*

BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 22:10

Nou, dat dacht ik wel. Haha! Maar... de 21-e zou ik ook graag naar Kootwijk willen, ivm. Welsh-centrale keuring. Lachen Ik kijk nog even, misschien kan ik gewoon door rijden naar de Kalverhoek.Blijf dan wel slapen ofzo??

leila777

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 10:27

Citaat:
.Hey Leila,hoe is tie?Ik weet niet of je mij nog kan herinneren,maar ik was toen degene die een predictor-test nodig had!!!!!!
leuk om te horen over paardjes die ik oo nog gekend heb.Ik heb niet lang daar gestaan maar het was voor mij een toch ook wel leuke tijd ondanks alles.Ik ben die tijd nooiy vergeten.........met jou en Esther en Sil!
d'r waren er toen wel heeel veel zwanger!! maar volgens mij hebben wij samen met syl toen nog naar een hond van jouw lopen zoeken bij het big brotherhuis Verward
met mij gaat alles lekker, gaan over ongeveer 2 weken verhuizen naar woudenberg waar we een pensionstal gaan beginnen.
kom je ook naar de kalverhoek? voor een ouderwets gezellig feesie?!
[/quote]

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 19:52

He wanneer is die wedstrijd ? Wie weet kan ik ook effies komen kijken Lachen

leila777

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 22:29

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 22:43

ik heb jullie verhalen met plezier gelezen, nu denk ik waarom houden jullie geen ontmoeting met evt. foto's?
lijk me altijd leuk om oudere bekende tegen tekomen.
allemaal veel plezier.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:01

jeetje een wedstrijd en nog eens een reunie bij ons op stal. gezellie zeg. zullen de van de hoevens ook wel leuk vinden.

missquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:17

Hoi,

Ik heb ook een tijdje les gehad van Jan Trel. Ik vond Zero echt een gaaf paard. Ook King nog een paar keer gereden. Die wilde iedereen testen als ze er de eerste keer op reden, geweldig wat een draakje.
Toen ben ik Fellow gaan rijden voor het meisje die hem gekocht had.
Zij zou Boy ook kopen en het was de bedoeling dat ik die dan zou bijrijden. Maar aangezien ze geen tijd had voor 1 paard kwam Boy er ook niet. Op een vrijdagmiddag wilde ik Fellow gaan rijden zoals bijna iedere dag, was ie van stal vertrokken. Ze had hem gewoon terug verkocht aan Leo en Annie. Sta je daar met je mond voor paarden (eh handen).
Ik heb ongeveer het laatste anderhalf jaar daar gereden.
Toen de fam. al was vertrokken naar de Kalverhoek heb ik daar nog een paardje bijgereden. Daarna moesten wij ook weg, helaas.......
Overal is er wel wat maar dit was een super gezellig stal!

Sandra

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 18:29

Aha Sandra, dat meisje wat Fellow toen gekocht heeft heb ik geïntroduceerd bij de stallen. Ik kwam altijd bij haar in de dierenwinkel, en omdat ik nogal eens met mijn "clubjack" rondliep raakten we aan de praat over paardjes

Gaby heette ze toch ? Ik weet nog dat ze Boy wilde kopen..in plaats daarvan had ze ineens Fellow, omdat ze het zo'n leuk paard vond. Daana ben ik wegens een blessure weggegaan bij de stal, en het kontakt met Gaby was ook snel verwaterd. Heb dus het vervolg van het verhaal niet meegemaakt...

Ik weet nog dat het ooit de bedoeling was dat ik haar paard zou bijrijden, maar dat is er nooit van gekomen. Kan me nog wel herinneren dat ze iemand anders als bijrijdster had..dat zal jij dan geweest zijn !

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 18:32

leila777 schreef:

Lijkt me zeker leuk om weer eens echt westernrijden te zien ! Ik ga zeker proberen om te komen..doe ik mijn oude clubjack aan Haha!

Is het een idee om iets af te spreken ? Kleine western stables boktmeeting ?

leila777

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 22:23

bijvoorbeeld!
zal annie en die lange ff op de hoogte brengen, zullen ze wel leuk vinden.

missjetset

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:41

leila777 schreef:
d'r waren er toen wel heeel veel zwanger!! maar volgens mij hebben wij samen met syl toen nog naar een hond van jouw lopen zoeken bij het big brotherhuis Verward
met mij gaat alles lekker, gaan over ongeveer 2 weken verhuizen naar woudenberg waar we een pensionstal gaan beginnen.
kom je ook naar de kalverhoek? voor een ouderwets gezellig feesie?!
[/quote]
inderdaad ,dat was ik alweer vergeten zeg dat je dat nog wist!!!!!!!!!!!!hi hi hi!!!!!!!!Misschien zien we elkaar nog een keer,ongetwijfeld!