En vergeet die ene oude man niet! Die heeft het zwaar hoor....
sorry, ben al in vakantiestemming...
nog 2 dagen...
ben al aan het aftellen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cissy schreef:je bent 'al' aan het aftellen?! tot twee kan je nog net tellen misschien?WHOEHAHAHA!! stel ouwe tantetjes met 2 geleidehonden, de bejaardensoos op stap! Pas op voor overstekende rollators!! Pep pep!
En vergeet die ene oude man niet! Die heeft het zwaar hoor....
sorry, ben al in vakantiestemming...![]()
![]()
nog 2 dagen...
ben al aan het aftellen...
(bééééétje dement al misschien
?) 
Vana schreef:ben heel benieuwd hoe het daar is! Ik sta op de camping en neem ook mijn hond mee, ben ik ook herkenbaar; ik heb een rhodesian ridgeback. ik word gebracht door een kennis van me, zal waarschijnlijk al rond 10.00 uur zijn zaterdag.. het lijkt me leuk om evt. een keertje met jullie mee te rijden als jullie dat ook goed vinden, we zien wel als we daar zijn! Mijn paardje staat op de wei, niet in een stal; vindt ze niet leuk.
Ik heb er zin in!!! groetjes en wellicht tot van het weekend!
.......
en we gaan zaterdagavond op mannenjacht (althans voor de vrijgezelle dames onder ons), dus als je nog vrijgezellig bent.....

cissy schreef:hoezo, wil je ridge/geleidehonde pups?![]()
![]()
ja ik ben al aan het aftellen, maar het gaat sneller als je bij 2 begint dan bij drie weken! hahaha!
en nee! ik ben nog niet dement, wacht maar! krijg je nog wel komende week }>, welk huisje sliep jij ook al weer?
....*zucht* - denk wel dat die boswachter dat zo niet zal zien
.
!
van jou in je bloemetjes pyjama en je bedsokken en die zet ik op bokt!
cissy schreef:ja, maar ik neem stiekem toch een vd katten mee en die laat ik jouw honden afleiden en dan maak ik stiekem een fotovan jou in je bloemetjes pyjama en je bedsokken en die zet ik op bokt!
gnagna!
enneh... ik heb geen bloemetjes pyjama dus je hoeft bij mij niet in te breken snachts...![]()
hahaha, dit wordt leuk!!!
je kan wel merken dat ik geen zin heb om te werken.... (he dat rijmt!)
..........

Vana schreef:neeeeee, Vana is een meisje..... zij krijgt overigens wel in sept/okt haar eerste nestje als het goed is..... mooie honden hoor; lief, eigenwijs, waaks, groot, uithoudingsvermogen, kortharig, cool in de kop.. geen verkooppraatje, wil alleen nooit meer een ander ras!!
.