[WN] Discussie 'management' World jeugdcup

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 19:47

Hierbij wil ik ook even uitleggen waarom ik eerst anoniem was Ik was me er niet van bewust dat mijn naam niet te zien was in mijn profiel, ik dacht nl van wel..

Ik vind het wel raar dat dit bij mij zo naar voren is gekomen want erg veel mensen (met negatieve berichten) zijn hier anoniem aan het schrijven.

Grieten Wietske
Sorry hiervoor dan maar

Hummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 19:49

Hummie schreef:
Hierbij wil ik ook even uitleggen waarom ik eerst anoniem was Ik was me er niet van bewust dat mijn naam niet te zien was in mijn profiel, ik dacht nl van wel.. Sorry hiervoor dan maar

Ik vind het wel raar dat dit bij mij zo naar voren is gekomen want erg veel mensen (met negatieve berichten) zijn hier anoniem aan het schrijven.

Groeten Wietske

even iets veranderd... had nl een paar dingetjes fout geschreven en neergezet... Tong uitsteken

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:04

Zolang er niemand nog een reactie na jou gepost heeft en binnen het uur kun je je eigen bericht nog wijzigen. Een nieuw bericht plaatsen hoeft dus niet altijd.

Hummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 00:04

Ok bedankt Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 00:15

Leuk onderschrift, Hummie Haha! Ik krijg het mijn bek niet uit *LOL*

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:02

Teleurstellend dat Koby niet meer van zich laat horen. Als je zo onsportief bent om dit soort ongenuanceerde uitspraken op Bokt te zetten dan moet je ook het lef hebben om ze te onderbouwen.

Gelukkig blijkt eens te meer dat deskundigen er heel anders tegenaan kijken en deze loze uitingen weten te ontkrachten.
Laten we in godsnaam blij zijn dat er mensen zijn die hun vrije tijd steken in de toekomst van de westernsport.

Hummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 14:50

XoNo schreef:
Leuk onderschrift, Hummie Haha! Ik krijg het mijn bek niet uit *LOL*

hihi dankjewel Tong uitsteken

Helaas is het niet van mijzelf en heb ik het ook maar gestolen Bloos! Ik heb het zinnetje geleerd van een pensiongast...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 14:54

vera schreef:
Teleurstellend dat Koby niet meer van zich laat horen..

Ik geef 'Koby' nog 14 dagen te tijd om te reageren (ivm evt. vakantie), dan gaat er een naamban op het account. Cool

dalton

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:31

ik heb er helemaal niets mee te maken maar kan en mag toch ook mijn mening zeggen of mag er alleen positieve reacties gegeven worden.Ik vond sommige ruiters er niet op hun plaats en waarom niet omdat ik ze op geen enkele wedstrijd zie zelfs niet op de manege waar ze met hun paard staan.Maar ik heb wietske en clint en ook cedric op de rawide proficiat gewenst met hun behaalde resultaten.En ik ben blij dat zij bij ons in belgie op de wedstrijden steeds deelnemen.Zo hebben we er steeds mooie wedstrijden en een gezonde onderlinge strijd alleen zijn het steeds de zelfde 2 ruiters en dat is wel spijtig.Dus wietske en clint en andere ruiters natuurlijk ook steeds welkom en misschien dit weekend op de Cras

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:52

dalton het gaat er niet om dat mensen er geen eigen menining er op na mogen houden.
maar op de verschillende topics die hier over geweest zijn,werd er door veel tegenstanders? alleen maar ongenuanceerde meningen gegeven zonder een redelijke onderbouwde reden,ook werd er al voor andere gesproken,zonder dat diegene waar het omging,een reden in deze zaak gaven(wat ook helemaal niet nodig is,is prive)als er kritiek gegeven wordt moet dat wel met opbouwende kritiek zijn,en graag met naam en toenaam,anoniem kunnen wij het allemaal wel,wij zij nu al jaren en jaren bezig,om de westernsport in een goed daglicht te brengen,er is van buiten onze sport al genoeg tegenwerking en kritiek van de beste stuurlui,laten we nu binnen onze sport,ophouden met zeiken,en meer samenwerken,daar zijn we veel meer bij gebaat.
ik weet uit ervaring dat het moeilijk is,maar als je de westernsport een warm hart toedraagt,moeten we er wel voor blijven gaan.

rinus

dalton

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:22

maar dat het allemaal geen koek en ei was is voor iedereen wel duidelijk .als ge met 14 of 15 ruiters begint en ge eindigd nog met de helft klopt er ergens toch iets niet .Ik weet ook wel dat voor iedereen goed doen niet mogelijk is.En een gulden middenweg vinden is ook moeilijk daarom ga je die problemen ook altijd behouden.

carmella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:42

er is nog nooit een jeugdteam uitgezonden zonder strubbelingen , kinderen wilden altijd graag mee , maar het waren 9 van de 10 keer de ouders die vonden dat hun kind moest rijden en dat een clinicplaats te minderwaardig was. want laten we eerlijk zijn , DAAR draait het allemaal om.Vraag het maar aan Rieky Young , aan Henk van Nunen aan Jeanette Spaans enz enz.Wij zullen zien hoe het volgende jeugdmanagement het er af gaat brengen , ik wens ze vanaf deze plaats heeeeeel veeeeeel sukses en ik hoop dat ze het op kunnen brengen. Ik heb respekt voor mensen die hier hun vrije en vrijwilligers tijd aan willen besteden.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:52

Met gemengde gevoelens lees ik deze discussie.
Jeugd heeft de toekomst, dat zal altijd blijven.
Jeugd begeleiden is een heel ander verhaal, omdat je daar bij de ouders cadeau krijgt.
Hier zit denk ik ook het probleem, zeg ik als ouder van een jeugd ruiter.

De jeugd is wel willend genoeg om zich te schikken naar de regels die opgezet zijn door het management. Ik heb dat gemerkt aan mijn eigen dochter, ook zij wouw erbij.

Op zich geen probleem dan zou je zeggen.

Het eerste wat mij totaal niet aansprak, was dat er van paard geruild moest worden.
Wat ik begreep was het goed voor de jeugd, om op de paarden van elkaar te rijden.
Ik had daar zo mijn eigen gedachten over, uit oog punt van de jeugd begreep ik het wel, maar voor het paard vind ik het wat anders.

Ten tweede hadden wij voor een discipline gekozen (reining), en hebben daar ook rekening mee gehouden met de aanschaf van de paarden. Het ene met het ander combineren, het zo geheten allround rijden, vonden wij als ouders van jeugd ruiters, een enorme belasting voor ruiter en paard.

Zomaar twee punten waarvan je zou kunnen zeggen, dat de ouders paal en perk stellen, aan de hobby die hun kinderen uit oefenen. Duidelijkheid voor het dier en de jonge ruiter, gaven in deze de door slag, dus wij zijn een andere weg gaan volgen.

Deze discussie vind ik dan ook schokkend, juist voor het management.
Duidelijk is hun visie, in hoe en wat.
En daarom heeft niemand het recht, om achteraf het management onderuit te halen.
De ouders van de jeugd ruiters, moeten bij hen zelf te rade gaan, of zij er wel goed over nagedacht hebben, om zich er bij aan te sluiten.
Opvoeden heeft ook te maken je kinderen leren zich aan de regels te houden die er zijn opgesteld, en niet je oren laten hangen naar wat je eigelijk zelf al had kunnen inkoppen.
Had je er dan niet bij aangesloten.

Verder wil ik het team feliciteren met hun behaalde resultaten.
En de mensen die zich er voor hebben ingezet, neem ik mij petje voor af.

Vr Gr een jeugd rijder ouder.

carmella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 22:37

Gefeliciteerd jij bent iemand die het allemaal "goed" begrijpt.