Citaat:
Ik zie het niet zo zwart-wit. Voor mij is er niet aan de ene kant een knuffelaar en aan de andere kant een 'die hard'. Daar tussen in zitten imo nog zeer veel gradaties.
Natuurlijk zijn er vele gradaties,wil alleen even duidelijk maken,dat je een paard ook op een andere manier kunt mishandelen.
Citaat:
Ik heb daar een aantal keer gekeken, en ben het eens met paarden die moeten werken voor dr brood, maar je kunt echt overdrijven.
Ben ik het ook helemaal mee eens, ik zeg niet voor niks dat ik vind dat er enkele trainers in Nederland zijn die naar mijn mening beter een andere baan kunnen ambieeren. Koeienkoppen uitbenen ofzo.
Citaat:
Halloway zou eens moeten gaan kijken
Zal ik zeker eens doen,ben van plan alle stallen eens te gaan bezoeken.
Citaat:
En heb je daar dan gestaan maar ben je weg (om wat voor reden dan ook) mag je evengoed niks zeggen, want dan zou je wel eens kunnen natrappen... (je zou trouwens ook es kunnen vragen waarom iemand is weggegaan/weggestuurd in plaats van maar klakkeloos aan te nemen dat het dus aan hun ligt)
Kort samengevat, de enigste die wat mogen zeggen, zijn mensen die daar staan? Dat is toch gek....
Dit is voor Nederland geen vreemde zaak, zie het voetbal,stallen vormen clubjes wij hier thuis noemen dat stalhooligans. Vind dit erg jammer voor de sport.