Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Maar het is logisch dat niet-endurance paarden op deze manier beschermd worden. Het lijkt mij gewoon eens leuk om mee te doen, voor de sfeer. Maar ik hoorde gisteren van mijn vriendin die ik ook had gevraagd om mee te doen, dat het samen valt met een springwedstrijd bij de ZHJV
, dus we denken er nog even over. Op zich vond zij het ook leuk om mee te doen, vooral omdat Katwijk maar één keer per jaar is en lekker dichtbij! Karin schreef:Maak er maar een 'vlotte buitenrit' van. Hoewel je je eerste wedstrijden (in iedere klasse weer) zeker niet op snelheid moet willen rijden, maar puur voor de afstand en de ervaring.
Jorie schreef:Nou....gewone buitenrit.....je zou verbaast zijn als je wist hoeveel mensen de 8 km/u niet eens halen omdat ze er echt een buitenrit van maken op hun gemakkie.
. Maar als wij (vriendin en ik) een buitenrit maken, moeten we eerst drie kwartier rijden vóór we op het strand zijn
. Op het strand willen we toch ook wel twee uur rijden
, of in de duinen, en dan moeten we weer drie kwartier terug. Dus wij zitten al snel aan 3, 5 à 4 uur voor een buitenrit. En we rijden de ritten redelijk vlot om ze op conditie te houden voor de cross. Doen we iedere zaterdag. Dus ik ging van mezelf uit, toen ik schreef "een gewone buitenrit". Maar niet iedereen zal dat een "gewone buitenrit" vinden. graciaxxx schreef:dan word het tijd dat ik klasse 2 word... dan kan het wel toch??? toch??? ja he jorie....
Rosanna schreef:Ik bedoelde het niet lelijk hoor. Maar als wij (vriendin en ik) een buitenrit maken, moeten we eerst drie kwartier rijden vóór we op het strand zijn
. Op het strand willen we toch ook wel twee uur rijden
, of in de duinen, en dan moeten we weer drie kwartier terug. Dus wij zitten al snel aan 3, 5 à 4 uur voor een buitenrit. En we rijden de ritten redelijk vlot om ze op conditie te houden voor de cross. Doen we iedere zaterdag. Dus ik ging van mezelf uit, toen ik schreef "een gewone buitenrit". Maar niet iedereen zal dat een "gewone buitenrit" vinden.
. Ik sta op een manege in Den Haag en dan rijd ik via de Uithof en Ockenburgh naar Kijkduin. Gezellig dat je ook meedoet
Kom je ook uit de buurt?