Fasna Trail Ermelo (NK Endurance/CEI)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:11

Eigenlijk moet ik een spandoek mee... "GO GELEN!"

Ga proberen onze twee gele rakkers op de foto te vangen, maar het is wat lastig schatten waar ik ze kan vinden...

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 20:17

Ik ben er ook morgen, heb er zin in! Neem mijn 2 honden mee, dus daar ben ik dan weer aan te herkennen. Een mechelaar en een boerenfoxpup.

Hopelijk heb ik nog wat handen vrij om af en toe een plaatje te schieten, maar zie ook dat er morgen in het hele land buien komen. Ahum, lekker dan.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 23:03

Ik moet nodig naar bed... Moet om 5.00 bij ilona zijn Gaaaap

Ik heb de camera bij me

Hoop dat het droog is, het onweert nu lekker Nagelbijten / Gniffelen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 03:30

Ik heb nog niet buiten gekeken maar zie het somber in. Scheve mond.

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 04:02

Ja Jurga, had ik ook al gezien. Bah, jammer. Voor de paarden wel lekker, maar de rest loopt er maar verzopen bij!

Nou ja, we hopen maar dat het een beetje mee gaat vallen!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 04:33

Jeetje, er zijn mensen die nog vroeger waren dan ik vanmorgen! Gaaaap Dromen

Over een half uur is de start en het weer werkt niet echt mee... Hopelijk wordt het nog droog vandaag, 160 km in de stromende regen is niet echt fijn.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 07:50

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 13:34

Was nog vóór Jur op Bloos!
Ben weer terug.
Geen fijne omstandigheden Pokkeweer.
Heb redelijk veel bokkers gezien.
Hoorde dat een paard zijn been heeft gebroken, klopt dat?
Moet nu weer weg, komen snel verslag + foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:54

Het heeft hier de hele nacht en een groot deel van de dag gehoosd, heb al een paar keer aan de deelnemers gedacht Scheve mond
Heb echt medelijden met ze, je zou toch maar 160 km in de stromende regen door de bagger moeten rijden.........

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:59

Hier is het ook kl*teweer. Gelukkig zijn we niet buiten maar binnen bezig met de stallen. Niet leuk overigens want we zitten zwaar onder het stof van het uitslijpen van de muren voor de vier staldeuren. Maar ach.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 16:51

Dat zal nog wel vaker voorkomen met stallen aan huis Faas Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 17:47

Met het weer is het nog heel erg meegevallen, van een uur of in de middag is het sterk opgeklaard, en iig tot 4 uur lekker zonnetje Lachen Dus helaas voor de vroege vogels die hebben alleen de regen gehad Ach gut Ik heb iig genoten, heerlijke sfeer, gezellige postgenoot Jacintha die wel wilde inspringen voor ene Charlotte die door een misverstand niet kwam opdagen, ja voor mij was het voor herhaling vatbaar. Nog een paar oude bekenden gezien Lachen

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 18:10

Jurga schreef:
Dat zal nog wel vaker voorkomen met stallen aan huis Faas Haha!.

Wat? De stof? De Regen of? Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:27

Maya schreef:
Met het weer is het nog heel erg meegevallen, van een uur of in de middag is het sterk opgeklaard, en iig tot 4 uur lekker zonnetje Lachen Dus helaas voor de vroege vogels die hebben alleen de regen gehad Ach gut Ik heb iig genoten, heerlijke sfeer, gezellige postgenoot Jacintha die wel wilde inspringen voor ene Charlotte die door een misverstand niet kwam opdagen, ja voor mij was het voor herhaling vatbaar. Nog een paar oude bekenden gezien Lachen

Waren meer misverstanden.
Er was voor ons geen vervanging, en ik MOEST weg, uiteindelijk post maar opgeheven Scheve mond
De pionnen die we mee moesten nemen waren ook nergens te vinden, die zijn uiteindelijk nog gebracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:30

Hoe laat was dat Sjimmy? Heb nog aangeboden toen ik om 3 uur / half 4 (na er vanaf 12 u gestaan te hebben) vervangen werd, om ergens anders te gaan posten... of te helpen maar was niet meer nodig. Maar hoe laat ben jij dan weg gegaan?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:43

wij zijn 12.30 van de post weggegaan, toen nog even op terrein geweest (goedhard) en om 13.00 waren we pleite (moest nog naar Baarn en Krimpen a/d IJssel).
Er zat een fout in de planning van de organisatie. Ze dachten dat rood er niet langs kwam... wel dus. tot een uur of 3/4 had het nut gehad daarna kwam er niks meer langs daar.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:43

maar voor ik al te negatief overkwam... ik vond het wel leuk hoor.
Ben alleen wel heeeeeeeeel moe...

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 23:17

Voor de geïnteresseerden: ik heb hier wat fotootjes staan...

Ik vond het beregezellig in elk geval!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 07:59

Het was idd reuzegezellig, kwam helemaal positief thuis *LOL*.

Ehm... Fasel, dat je eruit ziet als een tor *LOL*. Dat komt vaak voor met stallen aan huis, daar blijf je nooit schoon bij.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 08:47

Gaaaap Ik ben ook weer wakker... jeez wat was ik moe... het weer was 'sochtends buitengewoon beroerd, maar het is 'smiddags toch redelijk opgeklaart. De laatste 160er finishte om 22:10, werd goedgekeurd (alle gefinishte 160ers werden trouwens goedgekeurd) en toen ben ik naar huis gegaan.

Joan en Djinti hebben gewonnen... Dat paard verdient zo'n hele grote graskrans. En Joan is Miss Fasna, vonden wij Haha!

Ons Plinka heeft het goed gedaan! En toen de rest van de paarden in de stalgang uitgetelt stonden te dromen stond Plink heel monter op een pluk hooi te kauwen. Ik hoop dat ze in aanmerking komt voor de Best Condition.

Gerritje heeft Ucky op de eerste vetgate teruggetrokken - ik heb begrepen dat ze wel doormocht, maar het voelde niet overtuigend dus ze stopte. Mandy & Navy ben ik ergens uit het oog verloren; ik dacht ze goedgekeurd te zien worden op VG2, maar ze zijn later toch uitgevallen blijkbaar.

Ik heb niets gehoord over een gebroken been, en ik heb de hele dag tussen de 'hesjes' (stewards, jury, organisatie) gelopen. Ik neem aan dat zoiets bekend zou zijn bij die mensen. Er is wel iemand op de vingers getikt voor het sjoemelen met gewicht (geen idee of dat nog gevolgen heeft) en Plinka heeft een deuk in een auto getrapt omdat 'ie haar afsneed op de weg... Paard in orde gelukkig!

Ik heb denk ik 300 foto's die ik nu door ga werken. Ze zijn bijna allemaal op het start/finish terrein gemaakt, want mijn tochtje het veld in mislukte een beetje door verkeerde locatie.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:44

Jurga schreef:
Het was idd reuzegezellig, kwam helemaal positief thuis *LOL*.

Ehm... Fasel, dat je eruit ziet als een tor *LOL*. Dat komt vaak voor met stallen aan huis, daar blijf je nooit schoon bij.

Ah. Nou dat scheelt, zie er graag uit als een mol Haha!. En da's maar goed ook met deze droge ondergrond.

Weet niemand hoe het met Mandy is?

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:08

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:46

Ik heb dus wel gehoord over een gebroken been, de Oostenrijkse die over de kop was gegaan in de eerste rondgang. Paard is naar de kliniek vervoerd waar een gebroken been werd geconstateerd. Wat er verder met het paard gebeurd is, heb ik niet gehoord, ben ik wel benieuwd naar.

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:47

Oef, bah... Dat wist ik nog niet zeg! Jeetje, arm dier.
Zou er nog een stukje over op de site van de Fasna komen later denk je?

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:48

Dat weet ik dus niet Scheve mond. Ik vraag me wel af hoe zoiets gebeurd is, want ik hoorde iets over een afgestript vel en vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt in een bos.