Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eigenlijk wil m'n vader die trailer verkopen als Domi weg is en een éénpaarstrailer kopen, alleen voor Röskur...
Maar als je al een lieve ouder met een geschikte sterke auto zou hebben dan weet ik ook niet of mijn vader de trailer zou uitlenen en toe zou staan dat ik en Rös ook meegingen... Zucht. Hij is heel voorzichtig wat betreft de paarden. Hij is er ook heilig van overtuigd dat Röskur niet kan springen omdat hij een ijslander is.
(gelukkig is hij tijdens de Apeldoornse weg en de vriendin van m'n broer heeft hem overgehaald dat het echt wel kan en m'n moeder vind het ook goed!
Moet er dus wel heen rijden.)
Want zelfs een auto met bestuurder kom ik dus al tekort.

, en jij een bestuurder hebt, dan zouden we misschien samen kunnen gaan... Dit is natuurlijk wel een errug idealistisch idee van mij
Ik heb altijd veels te veel hoop, haha.

Dus ik verwacht niet heel veel problemen als hij met een ander paard in de trailer zou staan. Misschien zou het dan wel een idee zijn om Moos eerst hierheen te brengen en een half uurtje ofzo in de paddock te zetten zodat ze kunnen wennen, oid... Maarja, ik heb het er nog niet met m'n vader over gehad, eigenlijk wou ik ook eerst een groen van jouw kant zodat ik niet eerst met moeite m'n vader heb overgehaald en het dan toch niet blijkt te kunnen ofzo. Maar uh, je hebt dus een bestuurder, met een auto die een tweepaardstrailer kan trekken, met aanhangerbewijs om dit ook nog eens te mogen, die zou willen rijden als het van mijn vader mag...? (misschien wil ie dan wel eerst een keer ontmoeten ofzo, zodat hij weet aan wie hij z'n dochter en paard meegeeft.
)
Want je moet per jaar weer een nieuwe betalen en dus vond m'n vader het een beetje te om nou nu nog een startkaart te kopen. Sniffel. Dus het wordt toch volgend jaar, helaas.
(kan je trouwens uberhaupt één paard in een tweepaardstrailer stoppen, of is het gewicht dan te oneven verdeeld)
M'n pa is bij Katwijk al wel terug (ik heb al eerder tegen hem gezegd dat ik heeel graag wou, maar dat Katwijk ver weg was en hij dat vast niet wilde rijden - ik ken 'm...), maar het is wel een flink eind rijden vanaf hier dus dan zou de vader van Taygalover dus moeten meegaan. Wat - als hij ons ook naar de Apeldoornse brengt, wat dus dichtbij is - weer niet zo'n heel groot probleem zou moeten zijn. Hopelijk. Wat betreft vertrouwen bedoel ik, als hij weet dattie al eerder met Rös heeft gereden (over de A'doornse wilde ik vanavond vragen of die afspraak dan mag). Mijn vader onderschat ons (= ik en m'n pony) nogal. Hij denkt ook nog steeds dat 70 cm te hoog voor hem is, maar we gaan heel veel oefenen voor de Apeldoornse en dan lekker ons best doen. 
) dus met trailer + 2 paarden zal het dat ook wel zijn...?