Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Taygalover schreef:Hmm...........wat dacht je van 31 juni![]()
![]()
Je bedoeld juli!!!
Symbeami schreef:In Beekbergen was eerder een wedstrijd. Start vanaf Riant.......
Was een leuke wedstrijd, jammer dat die van de kalender verdwenen is.
En voor Lamont, heb er helaas geen tijd voor en woon ook net een tikkie te ver weg, maar ik vind het een goed initiatief. !!
Gewoon later in het seizoen of zo. Lijkt me wel wat, er zijn meer mogelijkheden daar toch, dan al die lange zandpaden. Montferland of zo?
(moet ik zeggen met m'n prachtige dressuurkleding die ik gisteren heb gekocht, haha!! ik lachte me rot toen Mel een hoedje ging proberen, en m'n broer ook, moet ik toegeven, ik hou mooi m'n cap op voorlopig
) En ik ben het er wel mee eens dat in Beekbergen ook wel eens mag.
En kijk, ik vond toen ik '10 km' invulde bij omgeving iets van 45 bokkers... (niet allemaal actief meer) Misschien willen zij wel organiseren.
Ik ben daar veels te chaotisch voor. 
Dat zie je ook wel aan de mensen die daar rondlopen
en ieder jaar opnieuw ingeschakeld worden 
Ik ben eigenlijk wel voor om hier te organiseren, haha, lekker dichtbij!
Minimale reistijd (5 minuten aan het halster mee. Vader er achter aan met kruiwagen met zadel en hoofdstel.
).
Maarja, die moet je dus ook eerst weer verzamelen. En dat kost weer tijd.
Nou moet ik toegeven dat school bij mij laag op de prioriteitenlijst staat dus ik heb nog steeds best veel tijd over.
Maar ben niet heel goed in het organiseren van dingen, al helemaal niet zoiets waar ik nog nieteens ooit aan heb meegedaan, haha. Misschien het jaar ná volgend jaar.