[WN] Ik ga 21 juni naar Canada en Amerika!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:37

BillyJean schreef:
Ik ga proberen een mooi reisversslag te maken met foto's erbij.

OK dan!
ik ben nl. nog steeds niet verder gekomen dan de tafel Haha!

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 23:11

Joh, kom op, jij als western-freak moet toch een keertje naar Amerika???
Zal ik je eens van de vliegangst afhelpen? Het is zo mooi om te vliegen en zo ontzettend veilig..Je weet niet wat je mist!

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 11:17

Nu is het twee weken verder, en wat denk je, ik heb KINKHOEST! Boos!
Getverdegetver, ik heb het al een paar weken schijnt het maar het is nu op zn hevigst zo'n beetje.
Al een antibioticakuur achter de rug, ik ben niet besmettelijk meer, dus ik ga wel volgende week maandag, maar ik voel me natuurlijk niet topfit!
Vooral die nachtelijke hoesbuien zijn vreselijk. Een knap gesprek kan ik ook niet voeren, steeds maar hoesten, tsjonge, wat baal ik hiervan... Boos!
Al twee weken mn paard niet gezien, laat staan erop gereden...Gelukkig heb ik fijne bijrijdsters.

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:25

dat is niet zo mooi Ach gut
maar mischien gaat het maandag al wat beter,en vooral met de vakantie in het vooruitzicht,dan ben je mischien afgeleid daardoor. Knipoog
wist niet dat het besmettelijk was kinkhoest Verward

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:30

Jos schreef:
+:)+
ik ben nl. nog steeds niet verder gekomen dan de tafel Haha!

Ga met de boot!

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:33

Balen zeg, ziek worden voor je droomvakantie... Hopelijk wordt je snel weer beter!
Al jaren ben ik West Canada verslaafd. Lovers Mijn fasinatie voor het land heeft zelfs mijn studiekeuze bepaald. Dit jaar leef ik helemaal in de zevende hemel: over een kleine 2 maand vertrek ik naar Canada om in Calgary te gaan studeren!!! Haha! OK dan! Haha!
Voor tips over west canada mag je me gerust pb-en!
Heel veel plezier tijdens jullie fantastische reis! Ik verheug me nu al op het reisverslag! Cheese!

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 16:07

Dank je wel TessaB, wat leuk voor je zeg, dat je naar Calgary gaat om te studeren. Ik ga er nu voor de 2e keer heen en vind het ook helemaal geweldig daar, die omgeving zo aan de voet van de Rocky Mountains, het is adembenemend!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:41

Ach gut
wat vervelend zeg.
ik hoop dat je toch nog veel kan genieten daar aan de nadere kant van de plas.

en wel foto's maken hoor, als het lukt.

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:49

hoi Billy - Jean, ben vreselijk jaloers zou ook wel weer willen,
Heb nog een tip voor als je ranches zoekt om te verblijven, kijk een op www.ranchweb.com staan een heleboel guest-, dude-, en cattleranches op , ben zelf een aantal jaren gelden op de k diamond k ranch geweest in de staat Washington waarschijnlijk komen jullie daar wel in de buurt, mochten jullie besluiten daar langs te rijden doe ze dan de groetjes uit Nederland van mij ....................

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 19:57

Het gaat nog niet geweldig met me en HELP ik heb nog maar 1 week! Vrijdagnacht de dokter aan mn bed gehad, ik had zo'n enorme pijn in mijn zij en schouder, ik gilde het uit. blijken ze zwaar overbelast te zijn van de hoestaanvallen. Jemig ik weer pijnstillers gehad, ik kan nu iig weer liggen in bed, dat ging ook al niet meer, o,o, bokkers , wat baal ik hiervan.
Maargoed, we zijn weer even verder, de hoestbuien blijven maar de pijn zakt weer wat, misschien krijg ik wel wat van die pijnkillers mee naar de States. De voorpret heb ik helaas niet gehad maar ik ga er alles aan doen om volgende week maandag om 13.00 in het vliegtuig te zitten, helpen jullie dat me hopen?????

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:00

Ik wil je graag helpen hopen en begrijp maar al te goed hoe graag je dit wilt, maar is je gezondheid je niet iets meer waard dan een reisje ?? Amerika loopt niet weg nl Schijnheilig
En hoe denk je in deze toestand (mits daar niet snel verbetering inkomt) daar te funtioneren c.q. wat hen je er aan als je zo ziek bent/pijn hebt ??

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 20:04

Ik moet vrijdag weer naar de dokter, heb net een nieuwe antibiotica-kuur, die dan afloopt en dan beslist de dokter of ik mag gaan of niet....Natuurlijk is mijn gezondheid belangrijker !
We hebben gelukkig een camper gehuurd, mn huisje bij me en we kunnen lekker rustig aan doen, ik hoef me verder niet in te spannen. En de berglucht van de Rockies zal me ook zeker goed doen!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:09

Natuurlijk heb je het daar goed geregeld en de berglucht (en de fantastische uitzichten) zullen je zeker goed doen, maar vergeet de vlucht niet. Daar kun je dus goed beroerd van worden (zeker met bepaalde medicijnen) .
Maar ik zal voor je duimen Haha!

didi74

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:21

Wij zijn gisteren terug gekomen uit Calgary. Fantastische vakantie weer gehad. Dit was ook al de zesde keer, want mijn moeder woont er. Het is een heerlijk land met zoveel vrijheid. Als paardengek voel je je gelijk thuis. Wat een prachtige omgeving om te rijden zeg. Wij hebben een rit gemaakt in Banff (Rocky Mountains). Omdat mijn vriend niet kan rijden hebben we een rit van 2 uur gemaakt, maar dagtochten en weektochten en zo zijn ook mogelijk. Moet je zeker doen als je daarvoor in de gelegenheid bent!!!!

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:17

Is wel gaaf krijgen wij meteen indruk of we ok moeten gaan !!!

Spirit

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 21:25

FF een update, ik ben donderdag 17 juni opgenomen in het ziekenhuis met een maagbloeding en verschillende longembolies. Vandaag 23 juni weer thuis gekomen, het vliegtuig is dus zonder ons vertrokken en we hebben de reis moeten annuleren helaas. Maar ik leef nog en ben aan de beterende hand. Ben door het oog van de naald gegaan.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:38

ach Ach gut
beterschap, en die reis..... die komt vast nog wel een keer.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 07:29

Jeetje, dat was toch heftiger dan je zelf vermoedde.
Beterschap, en zoals al eerder gezegd: Canada loopt niet weg Haha!

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:49

Jeempie, dat klinkt heftig!
Heel zielig voor je dat je reis niet door is gegaan, maar gelukkig was je nog in Nederland toen het dus zo slecht ging.

Fijn te horen dat het weer wat beter gaat.
Nog heel veel sterkte Ach gut

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:00

Longembolies en maagbloeding klinkt echt slecht! Ben je nu al weer thuis dan? Amerika komt zeker nog wel een keer hoor. Nu jij eerst maar even heel goed opknappen!! Heel veel sterkte gewenst..

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:23

Ah, dat vind ik niet leuk voor je! Beterschap. Amerika loopt gelukkig niet weg Knipoog .

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 22:04

BillyJean schreef:
FF een update, ik ben donderdag 17 juni opgenomen in het ziekenhuis met een maagbloeding en verschillende longembolies. Vandaag 23 juni weer thuis gekomen, het vliegtuig is dus zonder ons vertrokken en we hebben de reis moeten annuleren helaas. Maar ik leef nog en ben aan de beterende hand. Ben door het oog van de naald gegaan.

Wow,ik lees dit nu pas! Bloos!
Dit is echt vervelend,vooral voor je gezondheid,een longembolie en maagbloeding,..het zal wel dat jeje zo slecht voelde! Verdrietig
Ik wens je veel beterschap en dat je weer snel je reis kan her-boeken.
Sterkte Vriendjes zijn?

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 17:27

Bedankt allemaal voor jullie opwekkende woorden, ik ben nu een week thuis, ben aan de beterende hand, lig nog wel veel in bed maar hoest de helft minder! Nog steeds niet bij m'n paard Billy Jean geweest, die mis ik wel ontzettend, misschien a.s. weekend...

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:30

Jeetje, ik lees het nu ook pas! Meid wat rot voor je!!
Voel je je alweer een beetje beter?? Ach gut
Hopen dat je gauw weer helemaal hersteld bent OK dan!

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 17:35

Dank je, Vera, Ik moet 6 weken revalideren. Maar dan gaan we van het najaar maar eens een leuke buitenrit maken bij de manege waar ik sta, in de omgeving, de Kennemerduinen ok? Lijkt me erg leuk, jij en Nanouk en misschien nog meer bokkers?
Als ik daar aan denk voel ik me al weer een stuk beter..