Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jessiejanes"]Kan ik dat bij US davis doen?Of waar anders?Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de uitslag hebt?Kan ik in dezelfde test meteen laten nakijken of ze enkel tobiano,dubbel tobiano of tobiano/overo is?
[quote="Cassidy schreef:Had je Jacky laten testen op OLWS?
jessiejanes"]Kan ik dat bij US davis doen?Of waar anders?Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de uitslag hebt?Kan ik in dezelfde test meteen laten nakijken of ze enkel tobiano,dubbel tobiano of tobiano/overo is?
[quote="Cassidy schreef:Had je Jacky laten testen op OLWS?
jeddah schreef:Ik wist dat dit niet mocht,daarom heb ik meteen uitdrukkelijk om de pb's gevraagdNee, ik bedoel waarom niet alle Nederlandse hengsten?Wat mij betreft is het ook niet echt commercieel zolang het duidelijk op de topic slaat, maar dat is een ander onderwerp
.Anders is het zo lastig mensen te vertellen welke hengst wel/niet beschikbaar is. Op FA gebeurd dat toch ook, dat men Nederlandse Hengsten "bespreekt"?
.Ik ben het er overigens niet mee eens,want op deze manier krijgt iedereen evenveel kans een hengst aan te prijzen,inclusief de buitenlandse.Maar goed misschien had dit topic zelfs op FA moeten staan;had ik waarschijnlijk niet al zoveel reacties gekregen!! 
FlyingHigh"]Kan ik dat bij US davis doen?Of waar anders?Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de uitslag hebt?Kan ik in dezelfde test meteen laten nakijken of ze enkel tobiano,dubbel tobiano of tobiano/overo is?
[quote="jessiejanes"][quote="Cassidy schreef:Had je Jacky laten testen op OLWS?
FlyingHigh"]Kan ik dat bij US davis doen?Of waar anders?Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de uitslag hebt?Kan ik in dezelfde test meteen laten nakijken of ze enkel tobiano,dubbel tobiano of tobiano/overo is?
[quote="jessiejanes"][quote="Cassidy schreef:Had je Jacky laten testen op OLWS?