[WN] WN: Saasveld, vwrt summer show WRAN-C

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:51

14cecile14 schreef:
Wat ik wel lekker vind aan de trail is dat je helemaal alleen in de bak bent Haha!
Dat is ook de reden dat ik voorlopig geen pleasure start Schijnheilig . Dat gaat best wel leuk, totdat ik ingehaald wordt Haha! . Dan zijn we ook aan het stuiteren, maar dan omdat ze niet ingehaald wil worden, dan moet je absoluut harder gaan lopen om weer in te kunnen halen Cool .

hanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:31

tam ik kom je natuurlijk aanmoedigen OK dan! . Ik ben je groom voor die dag dus kan niet missen he . Doe dus niet mee. Helaas Huilen . Geen stalling en een veulen in een kleine "paddock" te zetten denk niet dat het goed komt. Hij is nu al zo ondeugend en zet de boel op stelten Bloos! . Maar volgende keer ben ik wel weer van de partij . Dan showmanship at halter en pleasure. Ze loopt supper op dit moment Haha! . Nu zomerstop het is te heet Tong uitsteken

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:15

Mijn eeuwige groom Haha! , wat moet ik doen om jou weg te jagen Tong uitsteken . Jammer dat je niet mee kan doen zondag, maar er komen nog wedstrijden genoeg. Nu kan ook jij mij proberen te ontstressen .

hanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 08:55

Ik neem een borrel mee en zet je gewoon dronken op het paard neer. Helpt goed bij de engelse ruiters die ik ken dus misschien ook voor jou Haha!

iedereen heel veel succes morgen!!!
Ik vind het namelijk altijd erg gezellig daar. Een leuke wedstrijd! Organisatie bedankt maar weer en wanneer is de volgende? Bloos

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:45

Het gaat weer lekker, Tamarinde heeft een iniemini bloeduitstorting op haar schouder zitten, niet zo veel bijzonders, maar als ik haar van stal haal dan loopt ze er kreupel op Scheve mond , omdat het natuurlijk stijf is. Als ze een paar uur op de wei heeft gestaan is er niets aan de hand.

We zijn afgelopen maandag onderuit gegaan in het water, maar ik had dus nog niet wat gemerkt. Ik heb van de week veel 's avonds gereden en ze had dus voor die tijd een aantal uren in de wei gestaan.

We gaan morgen gewoon naar de wedstrijd toe en dan zien we wel hoe het gaat. Als het niet lukt dan starten we morgen gewoon niet . Jammer, maar helaas.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:01

Tammie ik hoop dat het allemaal nog lukt.
En anders gaan we toch met zijn allen gezellig kijken.
Trakteer ik op een ijsje Lachen
Want het zal wel stikwarm zijn daar Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:18

Tammie, als je haar voor het losrijden lekker losmasseert met Linement, zou dat niet helpen? Daarna lekker op je dooie akkertje losrijden?

Wat het ook wordt; we maken er morgen gewoon weer een keigezellige dag van met z'n allen! Deelnemers, veel plezier en succes met de voorbereidingen, en andere tribuneridders: seeya tomorrow!

(Anya, wij komen pas begin van de middag, Dick heeft tot 11.30 les en ik ga Mileen eerst even wat stoom af laten blazen in het bos, want die stond weer continue op 2 poten vandaag.... Blij dat ik morgen niet hoef, want dan stond ik echt vierkant voor paal...)

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:21

Ach guttogut...Arme Mileen.
Ik ben er ook pas begin van de middag. Moet eerst drie paarden doen. Dan ga ik naar Saasveld. Moet tussendoor 's middags wel weg rond uur of 4 want mijn pensionhouder belde net of ik voor 1 keertje wilde voeren. Iedereen is op vakantie en hij wilde ook een dagje weg met het gezin. Dan zeg je geen nee natuurlijk. Maar het is maar een kwartiertje rijden, dus ben ook zo weer terug. Moeten er alleen geen bekenden starten in die tijd Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:24

Anya schreef:
Ach guttogut...Arme Mileen.

Arme IK. Dat ik zo hard moet werken om zo'n pestbok te onderhouden Haha!
Daarentegen was Faiz helemaal Super (ja, met hoofdletter, zo knap) vandaag, dus die heeft m'n dag weer goedgemaakt.

Seeya!

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 23:35

Bedankt Anya en Sonja, we komen sowieso langs. Ik heb alleen al wel de trailer die ik wou huren afgebeld. Iemand anders heeft vanavond de paarden uit de wei gevist en Tamarinde liep behoorlijk kreupel op dat been Huilen . Ik ga rond 9 uur wel even op stal kijken hoe het met haar is. Als alles goed lijkt dan kijk ik de instructeur van de manege lief aan om zijn trailer mee te nemen Haha! . Dat Linement heb ik jammer genoeg niet , maar ik kan natuurlijk altijd nog gewoon wat masseren.

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:06

Ik ben vandaag dus niet gestart . Ik vond het best jammer, want er lag een ideaal parcours voor ons. Lekker 'simpel' een rondje bak Haha! .

Tamarinde liep niet zo heel erg kreupel, in de bak helemaal niet en op het harde de eerste 20 meter en daarna was het over. Ik durfde het toch maar niet aan om in de trail te starten.

Ik ben niet zo lang geweest. De showmansip amateur en open heb ik gezien en een klein stukje van de trail amateurs. Toen moesten we weer naar huis (hanita kreeg een telefoontje van iemand die haar paard wou bewonderen *LOL* ).

Hoe is er verder gereden onder de bokkers?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:22

Ik ben ook weer terug...heb tot de pleasure amateurs en open gezien. Heleboel mensen gezien, het was erg gezellig. Ik heb erg weinig bekenden zien starten. Het was sowieso erg rustig. Zal de warmte zijn geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:27

Het was ook wel echt gruwelijk warm in de bak ook hoor.... Dick had echt hoofdpijn gekregen van de warmte, terwijl het in de kantine nog meeviel in vergelijking met bij de bak.
Afijn, weer gezellig wat mensen gezien en gesproken, bitriempje gescoord bij Evelien die er was met haar vrachtwagen met (te Haha! he Anya) veel leuke spulletjes, en Johanna een lintje in de wacht zien slepen met Sagrand die het erg netjes deed. Feli!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:35

Johanna reed zeker heel netjes!!!
@Sonja..zit Johanna ook op bokt?

Ja ik heb mijn zakgeld achtergelaten in die grote vrachtwagen. Op advies van Sonja zelfs alu-beugels gekocht (terwijl ik helemaal niet van glim hou) maar ze heeft me weten te overtuigen Lachen

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:41

Deze bokker heeft zere voetjes...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:43

Chrystal-gek schreef:
Deze bokker heeft zere voetjes...

Ach gut Jij hebt je helemaal onmisbaar gemaakt! Wat zouden wij zonder versnaperingen moeten Verward

Namens de bokkers en de rest: hartstikke bedankt meid!

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:54

Hahaha, het was aardig rustig, maar toen werd er bedacht dat we dan mooi alles konden afwassen (oftewel, alle glazen die aan de kant onder de bar en in de kastjes stonden ed).
Dus van het begin tot het eind (8 uurtjes) daarmee bezig geweest, en tussendoor het gewone werk nog.
Maar volgens mij heeft er het nog nooit zo schoon uit gezien, haha.

Weinig van de wedstrijd gezien, af en toe flarden.
Een deel van mijn geld is trouwens ook in de vrachtwagen achtergebleven, ben nu een touwhalster rijker...
Maar heb ik mijn geld nu bij een bokker achter gelaten of niet?

alpenquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 07:33

Jee, wat was het heet! M'n hoofd was op een gegeven moment net zo paars als m,n shirtje. Mistral vond het ook veeeeel te warm, ze was niet echt in vorm, maar ondanks dat, toch genoeg punten voor de reserve all round champion!! Marja sleepte voor dederde keer op rij her aal round champion in de wacht. Zijn we toch een goede reclame voor de Ranch en Bob Aupers! OK dan!
Ik vond het jammer dat er zo weinig deelname was en weinig toeschouwers, maar dat zal ongetwijfeld aan de temperatuur hebben gelegen.
VWRT: bedankt voor de organisatie, goeie locatie, mooie bak en gezellig! OK dan! Helemaal goed, hoor!
Wat ik niet helemaal goed vond is dat sommige mensen hun "sacharijnige bui" botvierden op andere ruiters en daarmee een negatieve sfeer creeerden. Gelukkig hebben wij toch een gezellige dag gehad en hopelijk de meesten onder ons. Knipoog

[edit Anya: commerciele ranchnaam verwijderd].

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 08:37

Van harte gefeliciteerd met jullie prijzen!
En dat met die warmte. Goed hoor. OK dan!

Het aantal deelnemers was inderdaad een stuk minder dan vorig jaar. Mede als gevolg van de vakantie. Ik heb inderdaad een aantal ruiters gemist. Maar volgende keer beter!

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 10:41

hallo alpenquarter,
mag Willem Odendaal ook misschien meedelen in de felicitatie's ?
Hij heeft recht op de meeste credit in deze winst.
marja namens de gehele Ranch van harte gefeliciteerd !

[edit Anya: commerciele ranchnaam verwijderd].

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:00

sheila1411

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 11:08

We hadden dit jaar met deze wedstrijd meer starts dan vorig jaar om deze tijd. Ik had gisteren 88 starts te verwerken, waarvan 18 bij de beginners en het restant bij de open en amateur ruiters. Wel waren er veel nieuwe ruiters die nog niet bij ons gestart hadden. Ik denk dat de temperatuur en de bouwvakvakantie mee hebben gespeelt in het weinige aan toeschouwers. Over het aantal deelnemers heb ik niet te klagen gehad, maar wat ik wel jammer vind is dat ik dan zo weinig mensen spreek als je op het secretariaat zit, ik heb alleen de deelnemers gesproken die zich komen aanmelden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:17

He dat is jammer Sheila, want wij hadden het er in de kantine nog over gehad dat het jammer was dat we niet wisten wie jij was, anders hadden we even een handje komen geven. Waarschijnlijk hebben we elkaar dus wel gezien, maar niet geweten wie wie was Haha!
Wij waren er alleen 's middags en toen was het relatief rustig.

Mooie wedstrijdlocatie hebben jullie daar trouwens hoor! Een volgende keer zal ik me daar heeeeel graag inschrijven (had ik nu ook graag gewild, maar Mileen was er nog niet klaar voor). Lekker dicht bij huis, goed geregeld, goede locatie, dus Toppie!

sheila1411

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 11:25

Blaze schreef:
heel vervelend Verdrietig wilde me inschrijven voor de reining amateur en open,als enige eis stel ik me zelf dat Hicky een box moet hebben(als ik lekker in de kantine een biertje kan drinken moet mijn paard ook enigszinds comfortabel staan.
Helaas er zijn geen boxen te huur(niet dat ze allemaal verhuurd zijn,nee er zijn totaal geen boxen te huur).Voor mij dus een rede om niet te gaan.
Ik zou me kunnen voorstellen dat door het niet verhuren van stalling men vaker starters misloopt.(zeker als ze ver moeten rijden)
Maarja misschien zie ik het helemaal verkeerd Cool

We doen ons best om op een volgende wedstrijd stalling te regelen. Dus hou bokt in de gaten want zodra een nieuwe wedstrijd gepland staat dan staat het ook op bokt. Misschien dan tot een volgende wedstrijd met stalling OK dan!

sheila1411

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 11:28

Ik was degene met een zwart hemdje aan die constant heen en weer rende tussen het secretariaat en de wedstrijdarena. heb ook nog de prijsuitreiking gedaan van de allround