Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romkabouter schreef:hahaha GoedVetMan, ga eens met stretchbroek op een westernwedstrijd zitten. Kun je net zo hard lachen om het commentaar denk ik
Ik rij en heb nooit engels gereden in rijbroek trouwens. Die dingen zijn horror. Alleen op wedstrijd moet het
BillyJean schreef:Wat leuk zeg, je beginselen liggen dus op onze manege!! Leuk om te horen, ik ben er al 10 jaar geen manegehoudster meer, het is nu manege Spijkerboor en die mensen willen niets weten van westernrijden.
. Anya"]
[quote="Romkabouter schreef:Peter je gaat gewoon in fusionstijl...stretchbroek met westernboots, dopje op het kopje en rinkelsporen. Dan snappen ze het helemaal niet meer![]()
Ik wilde toch wel graag een keer westernrijden, dat was echt een jeugddroom van me. Ik was blij dat het zo dicht bij ons in de buurt was!
Het was een unieke kans voor me en ik heb er tot op de dag van vandaag nog geen seconde spijt van gehad. Ik heb het er nog steeds naar m'n zin en het paard waar ik op rij, vind ik helemaal geweldig
. Verder zijn de mensen natuurlijk ook heel erg aardig
. Ik ben in ieder geval besmet met het westernridingvirus.