Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
griebels schreef:Ziet ze er zo slecht uit dan? Ik kan helaas niet bellen aangezien ik niet uit die buurt kom.
)
Sjimmy schreef:www.postcode.nl kan je straat + plaats opzoeken.
). Blaze schreef:Ja heb mijn bericht verwijderd(helaas weer eens te laat)
Rede,och bedacht me dat ik me er niet mee wilde bemoeien om te vermijden dat het verkeerd wordt gelezen.
(Da's dus een GRAPJE hé Blaze!
)
en water uit de sloot
pas als dat er niet meer is (dus of geen water of geen eten als staan op zandstukkie) dan kan pas overgegaan worden tot inbeslagname. JA zo zit de wet helaas (nog) in elkaar
over dit voorval .... Als je wilt dat t paardje bij jou terug komt bij eventuele inbeslagname of andere oplossingen dan is t belangrijk dat ze jou al kennen en dat je niet nog moet bewijzen dat ze van jou is.... Of erger nog dat zij er door bv een chip achter zijn gekomen dat ze van jou is en jij dan ook nog de boete/proces-verbaal thuis kunt krijgen voor verwaarlozing ... en je dat dan weer moet aanvechten e.d.
--> en hopelijk horen we binnenkort een positief bericht
De politie en dierenbescherming zijn er weer geweest vandaag en hij krijgt 1 week om orde op zaken te stellen. Ze zijn hem blijkbaar behoorlijk zat, want de situatie blijkt toch al wel langer bekend te zijn en ze willen nu dat er een eind aan komt (misschien door alle reacties nu?
)