[WN] ik op Joelyn.....best wel een beetje trots op haar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

charene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 18:26

ooh okay Cassidy dan zijn ze idd familie....Joelyn is wel gegroeid he Haha! sta je bij evelien op stal Verward ...of hebben we toen der tijd ook al contact gehad Bloos ..... Ben wel nieuwsgierig ook naar je merrie.....

En Whiz ja idd ik geniet heel erg ......ze is zo braaf.... ben vandaag een grote buitenrit gaan maken weer met Silden en TC naar stal wennekers (ongeveer 30 min. bij ons vandaan) en ja de raarste dingen tegen gekomen.... een boot (hahah in de ringvaart)...een brand in de bosjes ( jajaja ook de brandweer gebeldt) een kudde opholgeslagen paarden (in de wei) enz enz. en ze vond het allemaal geweldig OK dan! En Nakita (Silden) was weer op en top en heeft mij overal door heen gesleept OK dan! .......dus zeg maar tegen Jan Pieter dat ook het buitenrijden goed gaat Knipoog
En jou tijd komt ook nog wel .....ook jij zal je droompaard vinden..... Ach gut als het zover is dan hoor ik het graag.....Gaan we samen een buitenrit maken.......

En Gera ja idd de tijd gaat heel snel , voor je het weet zit je erop..dus geniet nog maar even van die `kleine`jongen......
En je bent zo trots, als je er voor de eerste keer op zit.......
Ik was vandaag na die buitenrit ook in een Hyper! stemming.....dus heb er maar een woord voor geniet ervan Clown

En dat zadel Nagelbijten / Gniffelen .... daar heb ik ook maar twee woorden voor BEDANKT SILDEN Schijnheilig

dutchreiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:51

Hey beautifull de foto's zien er super uit vrijdag ff kijken hoe ze in de les loopt.

charene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 12:54

dutchreiner schreef:
Hey beautifull de foto's zien er super uit vrijdag ff kijken hoe ze in de les loopt.

Nagelbijten / Gniffelen Bloos! hahahahha

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:17

Wat is ze toch knap hè die joedipodie

En ik ben echt SUPER TROTS op je OK dan!
Helemaal naar Wennekers, jammer dat ik er niet bij was.
Is Joe eigenlijk nog op de koffie geweest bij Cooky?

Hé heb ik wat gemist?, je hebt toch geen les gehad?

Cool

charene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 17:23

eehhhh nee was al te laat voor koffie..hebben maar een rose gedronken........ Tong uitsteken

En nee hoor je mist niks ...dat weet je toch wel...vertel toch (bijna Schijnheilig ) altijd alles aan je Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 07:36

Charene, ik kwam de volgende foto nog tegen: Joelynn dat ze klein was:

Afbeelding

Kende je die foto al? Haast niet voor te stellen dat dit hetzelfde paard is he?

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:28

wat een snoepie Haha!:D

velvet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 14:02

hey charita alles oke met je paardje kom je binnenkort weer eens een keertje roddelen op stal greetz bo

charene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 15:35

Cool ja idd Cassidy die foto heb ik al vooral die van haar koppie Lovers ..... Knipoog
Heb je er nog meer Schijnheilig ...........

Enne Bo ikke roddelen bij jullie op stal ik kom wel eerdaags weer eens gezellig langs en ik hoop met Joelyn Tong uitsteken
groetjes aan iedereen
Laatst bijgewerkt door charene op 13-05-04 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:37

Ja ik heb nog meer...zelf gemaakte (staat ze wat minder florissant op)

charene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 15:38

Ik stuur je wel even een pbtje....

seapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 06:06

Ze is echt helemaal top hoor!!! En binnenkort kom ik met seapy naar jullie toe en blijven we lekker logeren hihihi... Ik mag wel oppassen volgend jaar met Dribbel, Jo wordt nog dikke concurrentie!! xx

charene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 06:39

seapy schreef:
Ze is echt helemaal top hoor!!! En binnenkort kom ik met seapy naar jullie toe en blijven we lekker logeren hihihi... Ik mag wel oppassen volgend jaar met Dribbel, Jo wordt nog dikke concurrentie!! xx

Jeemig jij bent er ook vroeg bij Haha!
Ik zal seapy zijn bedje alvast klaar maken....we hebben sinds kort ook een logeerkamer dus .........ook voor Dopey Ach gut

Enne dan mag ik wel heel hard gaan trainen............. Haha! HELP dat ga ik nooit redden volgend jaar joh Knipoog