Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze heeft het erg goed gedaan dus. Ze zag er ook weer super uit.
Misschien verzacht het je verdriet! wgirl schreef:Er zijn nog erg mooie foto's gemaakt van alle onderdelen. Dat vond ik ook erg geslaagd! Ik heb er gelijk 2 besteld!
DJQuarter"]
[quote="XoNo schreef:So Unforgettable werd 1e in de aged mares en grand champion!Ze heeft het erg goed gedaan dus. Ze zag er ook weer super uit.
??
. Volgende keer hoop ik weer aanwezig te zijn, XoNo schreef:Corine wat vreselijk dat je in het verkeer vast zat, was je al ver op weg? Het is namelijk nogal een eind rijden. Heel irritant en balen, maargoed, er deden ook maar 2 combinaties mee, waarvan jij er 1 was en niemand was aanwezig. Dus als je het had gehaald, had je in je eentje gestart. Ik weet niet of je daar waarde aan hecht (geen punten en altijd eerste prijs), maar dan weet je dat maarMisschien verzacht het je verdriet!
wgirl schreef:Ik ben nog niet veel shows in het buitenland gestart, maar daar was het inschrijven in 5 minuten klaar! Ik hoorde van iemand anders dat het altijd lang duurt in Moorsele.
gera schreef:Ik heb nog geen uitslagen kunnen vinden trouwens. Niet op de website van NSBA en ook niet op de website van de manege zelf. Even geduld hebben dus nog, verwacht ik
Roos1 schreef:Het was inderdaad wisselend maar donderdag zijn we er een paar keer geweest dat er echt een gigantisch rij stond...
Uiteindelijk vrijdag ingeschreven en ook wij waren in 5 min klaar, maar de rij was een half uur. Er stonden zelf mensen tussen die geen papieren niks bij zich en dan ook nog eens geld vergeten...
Vind ik geen organisatie fout, meer slordige deelnemers...
XoNo schreef:ja hoog uit 10 inschrijvingen misschien maar weet jij of die mensen allemaal juist hebben ingeschreven hebben en hoe weet je dat die hun papieren enz allemaal mooi bij haddenBelgje, je gaat mij niet wijsmaken dat 90% van het volk wat zich moest inschrijven een fout heeft gemaakt. Dan schort er iets aan de manier waarop je moet inschrijven en die fout ligt bij de organisatie.
Ik heb nog nooit op een wedstrijd meegemaakt dat je 2½ uur moest wachten om je in te schrijven. En zoveel stonden er niet voor ons, hooguit 10 inschrijvingen...
dus kon hij de halter niet mee oen hoe lang dat die man daar heeft staan zagen enz.... ik denk dat dar het secertariaat niks aan kan doen als die man zijn papieren van het paard had mee gestuurd dan had dit allemaal niet bebeurd
en als die van het secertariaat echt moeilijk willen doen he dan aanvaarden ze niemand zonder koppie van de paarden en lidkaart bij de inschrijving want zo staat het in de regels dus