[WN] moorselen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ThisRockIza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 16:50

Xono & Wgirl fijn dat jullie heelhuids terug zijn maar hoe heeft Nancy het gedaan??????????

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:59

Weet iemand hoeveelste So Unforgettable is geworden in de Mares Halter? (Paint)...

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:01

Gatver zeg Corine, hoe is het mogelijk. Maar het was inderdaad best wel druk op de weg en dan ook nog een ongeluk... En jullie zijn zo vroeg vertrokken.. helemaal naar België! Jeetje wat moet jij vreselijk gebaald hebben. Het zat dus totaal niet mee Scheve mond

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:20

Hebben die andere deelnemers even geluk gehad zeg, dat Jeddah in de file stond! Knipoog

Wat ontzettend jammer & balen, Corine! Maar gelukkig zijn jullie er zelf heelhuids van terug gekomen!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 23:02

So Unforgettable werd 1e in de aged mares en grand champion! Lachen Ze heeft het erg goed gedaan dus. Ze zag er ook weer super uit.

Corine wat vreselijk dat je in het verkeer vast zat, was je al ver op weg? Het is namelijk nogal een eind rijden. Heel irritant en balen, maargoed, er deden ook maar 2 combinaties mee, waarvan jij er 1 was en niemand was aanwezig. Dus als je het had gehaald, had je in je eentje gestart. Ik weet niet of je daar waarde aan hecht (geen punten en altijd eerste prijs), maar dan weet je dat maar Lachen Misschien verzacht het je verdriet!

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 08:47

Ik was de enige in de showmanship. Dat was best wel jammer. Je loopt het pattern, en dan krijg je 2 blauwe lintjes..Wel leuk hoor, maar het heeft weinig betekenis he? Maar ik was zelf tevreden over ons pattern, dus dat is nog het belangrijkste natuurlijk.

Bij de halter ben ik 4e geworden. Sterke concurrentie...! Het was de eerste keer dat ik halter met Nancie deed, dus ik was zelf wel tevreden over hoe alles ging. Ik was behoorlijk zenuwachtig, omdat je niet weet hoe alles verloopt.

Het was achteraf een erg leuke ervaring! Mooie accomodatie en een leuke sfeer. Het enige nadeel was dat we 2 en een half uur moesten wachten bij het secretariaat om ons in te schrijven. Het duurde een half uur per inschrijving...

Er zijn nog erg mooie foto's gemaakt van alle onderdelen. Dat vond ik ook erg geslaagd! Ik heb er gelijk 2 besteld!

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 08:53

XoNo schreef:
So Unforgettable werd 1e in de aged mares en grand champion! Lachen Ze heeft het erg goed gedaan dus. Ze zag er ook weer super uit.

Deed Straw Miss niet mee dan... Nagelbijten / Gniffelen ??

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 11:52

wgirl schreef:
Er zijn nog erg mooie foto's gemaakt van alle onderdelen. Dat vond ik ook erg geslaagd! Ik heb er gelijk 2 besteld!

Ja, José Troullioud had het mooi voor elkaar, daar kon ik natuurlijk niet tegenop. Maar wel een gat in de markt en erg verstandig om de digitale foto's meteen af te drukken...
Ik ben trouwens blij dat de halter dit keer dan wel gefotografeerd is, want dat is vaak niet het geval

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 13:30

DJQuarter"]
[quote="XoNo schreef:

Deed Straw Miss niet mee dan... Nagelbijten / Gniffelen ??
[/quote]

Hahhahahaa, die staat nog heerlijk met haar dikke kont in de wei! Ik zit namelijk nog steeeeds te wachten tot mijn andere merrie haar veulen eruit gooit en had dus geen gelegenheid om naar Moorsele af te reizen, *LOL* . Volgende keer hoop ik weer aanwezig te zijn, OK dan! .

belgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 19:36

ik ben ook net thuis van, de show Haha! hellemaal kapot natuurlijk Scheve mond
ja ja het was weer een leuke show *LOL*
en heb ook weer wat aqha puntjes bij OK dan!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:39

XoNo schreef:
Corine wat vreselijk dat je in het verkeer vast zat, was je al ver op weg? Het is namelijk nogal een eind rijden. Heel irritant en balen, maargoed, er deden ook maar 2 combinaties mee, waarvan jij er 1 was en niemand was aanwezig. Dus als je het had gehaald, had je in je eentje gestart. Ik weet niet of je daar waarde aan hecht (geen punten en altijd eerste prijs), maar dan weet je dat maar Lachen Misschien verzacht het je verdriet!

Ja, dat doet het echt, ik baalde enorm, ben blij dat ik niet achteraf te horen krijg dat het een goed gevulde klasse was!
Inmiddels ben ik er een beetje "overheen" ik baalde echt en heb ook echt een flink potje zitten janken, maar nu vol goede moed op naar Duitsland!!

Wat wel erg fijn is dat ik Senna echt goed heb leren kennen! Ze heeft in totaal 13 uur op de trailer gestaan, voor een jaarling echt ontzettend veel en iets wat ik natuurlijk nooit van haar had willen vragen, maar ze heeft zich er echt super doorheen geslagen en ik ben onwijs trots op haar!
Ze heeft geen enkele keer staan schrapen, ze bleef zo mooi rustig, ik weet nu dat ik een wereld knol heb!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:40

belgje schreef:
ik ben ook net thuis van, de show Haha! hellemaal kapot natuurlijk Scheve mond
ja ja het was weer een leuke show *LOL*
en heb ook weer wat aqha puntjes bij OK dan!

Gefeliciteerd Belgje OK dan! !!! Voor die puntjes doe je het tenslotte!

judith20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:39

hallo,

weet iemand of de uitslagen van alle shows ook ergens te vinden zijn??
op internet ofzo?
bedankt...

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:50

wgirl schreef:
Het enige nadeel was dat we 2 en een half uur moesten wachten bij het secretariaat om ons in te schrijven. Het duurde een half uur per inschrijving...!

>;) ,..unggk,....is dit normaal???Of gaat het bij andere wdstrijden toch ietsje sneller??

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:17

Ik ben nog niet veel shows in het buitenland gestart, maar daar was het inschrijven in 5 minuten klaar! Ik hoorde van iemand anders dat het altijd lang duurt in Moorsele.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:38

Ik heb nog geen uitslagen kunnen vinden trouwens. Niet op de website van NSBA en ook niet op de website van de manege zelf. Even geduld hebben dus nog, verwacht ik

belgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 11:20

wgirl schreef:
Ik ben nog niet veel shows in het buitenland gestart, maar daar was het inschrijven in 5 minuten klaar! Ik hoorde van iemand anders dat het altijd lang duurt in Moorsele.

dat het in moorselen zo lang duurt komt door de mensen die niet goed inschrijven en of vanalles veranderen Scheve mond
er stond op de papieren dat je alles kon overschrijven ik heb dat gedaan ik ben juist getelt 2 minuten binnen geweest , even envelop met nr nemen en weer weg Lachen
maar je hebt altijd mensen die nog moeten inschrijven enz ...
dus een tip voor volgende show zie dat je papieren enz allemaal voledig in orde zijn OK dan!

belgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 11:22

gera schreef:
Ik heb nog geen uitslagen kunnen vinden trouwens. Niet op de website van NSBA en ook niet op de website van de manege zelf. Even geduld hebben dus nog, verwacht ik

ik denk niet dat deze uitslagen ergens online komen
misschien de nsba internationaal wel op de nsba site maar aqha denk ik niet dat je dat kan trug vinden Scheve mond

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:23

Belgje, je gaat mij niet wijsmaken dat 90% van het volk wat zich moest inschrijven een fout heeft gemaakt. Dan schort er iets aan de manier waarop je moet inschrijven en die fout ligt bij de organisatie.
Ik heb nog nooit op een wedstrijd meegemaakt dat je 2½ uur moest wachten om je in te schrijven. En zoveel stonden er niet voor ons, hooguit 10 inschrijvingen...

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:42

Het was inderdaad wisselend maar donderdag zijn we er een paar keer geweest dat er echt een gigantisch rij stond...
Uiteindelijk vrijdag ingeschreven en ook wij waren in 5 min klaar, maar de rij was een half uur. Er stonden zelf mensen tussen die geen papieren niks bij zich en dan ook nog eens geld vergeten...

Vind ik geen organisatie fout, meer slordige deelnemers...

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:45

wgirl schreef:
Het duurde een half uur per inschrijving...!

Moorsele...... tsja, dat ligt toch in BELGIE.......

Clown

belgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 12:42

Roos1 schreef:
Het was inderdaad wisselend maar donderdag zijn we er een paar keer geweest dat er echt een gigantisch rij stond...
Uiteindelijk vrijdag ingeschreven en ook wij waren in 5 min klaar, maar de rij was een half uur. Er stonden zelf mensen tussen die geen papieren niks bij zich en dan ook nog eens geld vergeten...

Vind ik geen organisatie fout, meer slordige deelnemers...

ik ben het helemaal met je eens

belgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 12:50

XoNo schreef:
Belgje, je gaat mij niet wijsmaken dat 90% van het volk wat zich moest inschrijven een fout heeft gemaakt. Dan schort er iets aan de manier waarop je moet inschrijven en die fout ligt bij de organisatie.
Ik heb nog nooit op een wedstrijd meegemaakt dat je 2½ uur moest wachten om je in te schrijven. En zoveel stonden er niet voor ons, hooguit 10 inschrijvingen...
ja hoog uit 10 inschrijvingen misschien maar weet jij of die mensen allemaal juist hebben ingeschreven hebben en hoe weet je dat die hun papieren enz allemaal mooi bij hadden Verward

ik ging vrijdag ochtend even een programma boekje halen en een transfer papier en toen was er iemand in het secertariaat die in de halter geldings had ingeschreven maar het paard was op papier nog hengst Scheve mond dus kon hij de halter niet mee oen hoe lang dat die man daar heeft staan zagen enz.... ik denk dat dar het secertariaat niks aan kan doen als die man zijn papieren van het paard had mee gestuurd dan had dit allemaal niet bebeurd en als die van het secertariaat echt moeilijk willen doen he dan aanvaarden ze niemand zonder koppie van de paarden en lidkaart bij de inschrijving want zo staat het in de regels dus Scheve mond
dit is maar een stom voorbeeld maar als je op een secertariaat werkt krijg je de gekste dingen denk hoor en jah zei moeten ook de start lijsten maken en vergeet niet dat er 250 paarden ingescreven waren dus een hele boel te verwerken he Scheve mond
ik denk als iedereen eens iets corecter was he dat alles niet zo lang zou duren

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:36

Maar je maakt mij niet wijs dat er alleen in Moorsele fouten worden gemaakt met inschrijven. Toch heb ik dit enorme lange wachten op andere wedstrijden niet meegemaakt...frappant...

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:53

Nee de fouten worden niet gemaakt met inschrijven, mensen hebben daar een andere mentaliteit, alles gaat makkelijker en minder bekrompen. Tsja en dat inschrijven is dan een beetje een nadeel maar daar wordt door de ruiters dus ook heel makkelijk over gedaan.

Nogmaals de organisatie was top. OK dan!