Nu weet ik het! Ik vind Roping Joe ook wel erg tof! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Irene K. schreef:Ik ben een beetje verbaasd om te lezen dat er gezegd wordt dat zonder zadel rijden niet fijn voor je pony is .............. hoezo niet? Onze ponys ........// ............... Succes met je nieuwe zadel!!!!!!!!!! Irene
DJQuarter schreef:ik wil je niet gaan vertellen wat je moet doen, het is niet mijn pony. We geven je alleen maar raad.
) en dan zien we wel weer verder.
) dat het enkel bij raad blijft en ik zelf kijk of ik er iets mee doe. Ik kan je wel vertellen dat ik een fijne, leuke en gezellige pony heb, die alles wel best vind. Dus het is geen gemeen en bijtgraag paard geworden vanwege zijn nietpassende zadel. Ik rij er verder al 2,5jaar op (totdat ik tot de conclusie kwam dat het niet past) dus zelf zie ik er niet zoveel problemen in als ik er nog een paar maandjes op verder rij. Hier mag zoveel commentaar op gegeven worden als men wenst, maar zo is het. Simpelweg ook omdat ik gewoon geen ander zadel heb.BlueBalance schreef:Hoi,
.....Kan je niet een passend leenzadel krijgen bij jouw leverancier? Ik zou het gewoon eisen! ....
.