Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd naar de nieuwste pleasure trends Ik was vandaag in bunschoten even langs geweest dus helaas kon ik niet komen.
Jeddah
Geplaatst: 18-04-04 19:42
Ik ben ook geweest! Ik had Senna mee genomen, ook een beetje als "generale repetitie" voor de wedstrijd in Belgie over 2 weken.
Senna heeft zich prima gedragen , ik was heel trots op haar. We hebben een Halter "Patern" gedaan, wat erg fijn was om de paarden daar ook een beetje op te trainen. Thuis kun je het stilstaan wel trainen, maar in een vreemde bak met meerdere paarden is het toch wat anders.
Wiebe heeft enorm veel informatie gegeven over de bouw van een (Halter)paard en verteld waar de jury's vooral wel en niet op (mogen)letten.
Ik vond het zeer geslaagd!
DennisC
Geplaatst: 18-04-04 20:17
Wij zijn vanmorgen ook geweest en we hebben een hele leuke dag gehad. We hebben goede tips gehad van Wiebe Lise, hoe we ons paard het beste kunnen opstellen etc. Daarna hebben we de pleasure nog meegedaan en een videofilm over pleasure die ook erg interessant was!
Wiebe bedankt voor de leerzame ochtend!!
Jannie
Geplaatst: 18-04-04 20:44
Ik was er ook, maar ja mijn paard staat daar op stal! Ik heb met mijn appaloosa meegedaan aan de reining clinic.