[WN] Western leuker?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:43

Ik geniet ervan als ik volledig in harmonie met mijn paard rond sjouw. En het zal mij dan worst wezen of dat nu in mijn dressuur outfit, western outfit of endurance outfit is Knipoog Goed paardrijden en slecht paardrijden kan in elke discipline.
Het voordeel van western vind ik de vrije kledingkeuze, het voordeel van dressuur vind ik....... niet na hoeven denken over wat je aantrekt Knipoog

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 21:13

Citaat:
Het voordeel van western vind ik de vrije kledingkeuze, het voordeel van dressuur vind ik....... niet na hoeven denken over wat je aantrekt

hahaha lol@cornelie *LOL*

en ik ben erg blij dat ik die majo-broek niet meer aan hoef Vork Knipoog Lips are sealed

Gimli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:08

Ik ben net geswitched van Engels dressuur naar Western/reining. Ik wil nog niet eens zeggen dat het per definitie leuker is. Als je goed dressuur rijdt en je paard kan steeds zonder al te veel moeite en toestanden nieuwe dingen leren dan is dat ook heel leuk. Ik merkte echter dat mijn pony moeite had met de oefeningen voor M dressuur. Hij en ik hadden geen plezier meer. Nu we zijn geswitched beginnen we weer een beetje bij het begin, maar door zijn basis pakt ie het verbazingwekkend snel op. Ik kan aan zijn hele houding merken dat ie er veel plezier in heeft. En als bijkomend voordeel is het voor mij ook veel meer ontspanning. Ik merk echter ook dat er ook veel overeenkomsten zijn. Het is allemaal niet zo heel zwart/wit hoor .Engels of Western.

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:13

Gimli schreef:
Het is allemaal niet zo heel zwart/wit hoor .Engels of Western.
Dat ben ik helemaal met je eens Gimli. Veel oefeningen lijken op elkaar en het gaat erom dat je je paard/pony goed aan de hulpen hebt. toch??