[WN] Zal Ray Hunt mijn 'colt starten'?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:18

Seppe schreef:
Parelli is ook ok, maar die komt niet aan huis en geeft die uitleg over het zadelmak maken? Volgens mij niet. In zijn eerste studiepakket geeft hij aan dat je het best start met een ouder paard, ook een hengst raadt hij ten stelligste af.

Parelli zelf komt niet aan huis nee, zou een leuke boel worden Haha! Maar Eddy modde, de nederlandse 'variant' traint voor zover ik weet wel degelijk paarden voor anderen! Informeer daar eens...

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 23:03

Seppe"]
..., maar ik wil gewoon het beste voor m'n ruintje.
[/quote]
En dat is
[quote="Seppe schreef:
dus waarschijnlijk laat ik hem wel in de peuterklas, en dat is in de wei

Haha!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 07:01

Eddy start inderdaad ook jonge paarden. Hij doet dat dan wel vanuit het parelli programma dus niet helemaal op de 'normale' manier zeg maar. Je krijgt dan een paard terug dat kan stappen, draven en galopperen. En gas, rem en stuur kent.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 07:23

Dus als je niet (helemaal) thuis bent in PNH, lijkt me dat niet echt de ideale manier om je paard een start te geven Lips are sealed

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 07:56

Een echt nadeel zal het niet zijn maar je hebt dan wel een paard dat heel gevoelig zal reageren op druk. En er komt inderdaad nog geen bit aan te pas. Maar er zijn inmiddels genoeg adressen in nederland waar alles gewoon op een nette manier gebeurd dus dat moet geen probleem zijn.