Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
remi kon het niet afslikken. Ze staan nu lekker in de wei. 
Daarmee had ik al gewonnen voor we uberhaupt gestart zijn. Horsemanship ging netjes, zij het wat onbesuist.
Geen strikje (had ik sowieso niet verwacht), maar wel bij de beste tien..
En dat met Lan's gigantische grote passen. Ze ging voor haar doen zo ontzettend prachtig langzaam. Ik heb genoten van mijn paard. Het was een dag met een gouden randje

susan schreef:Ook van mij complimenten voor de organistie alhoewel ik wel een paar kleine opmerkinkjes heb
Het viel mij op dat er in het trailparcour (amateur) niet echt consequent met de balken omgegaan werdt, bij de walkover heeft de 4e of de 5e deelneemster de eerste balk twee slagen naar voren gedraaid, deze balk is nooit weer terug gelegd op zijn plek, dus deelnemers na haar hebben een kleinere walkover gehad (voor-of nadeel dus) het vierkantje werdt ook naarmate de wedstrijd verstreek groter...
Bij de Reinig amateur viel het me op dat na de eerste delenemer de markeringen pas geplaats werden, dit is gewoon jammer ze zorgen voor onnodge frustraties bij een verder gezellige wedstrijd waar ik ook veel mensen gesproken en ontmoet heb.
Maar ik had toch nog een 5e prijs en was hiermee redelijk tevreden (het kan altijd beter). Maar ja, misschien een andere keer.
Het was voor mij de eerste keer sinds een jaar geloof ik, de eerste keer met trail meegedaan en de eerste keer op 1 hand en ze was zoooooo braaf
en daar moeten we nog even op oefenen
, maar het hek deed ze heel netjes en ook de brug ging ze over, terwijl ze dat toch wel erg spannnend vond.