[WN] Wie kent RMS BRIGHT DREAMS!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lyzzievb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 15:51

nou volgens mij is het zo wel gelukt!

dit is een foto van bam en mij en een vriendin van mij met haar verzorg pony witje helemaal verlieft waren ze witje is verkocht dus hebben ze afscheid moeten nemen! erg jammer!

Afbeelding

geen dank eer ben al blij dat je het wilt doen!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:52

Zie je dat het wel lukt Haha!

lyzzievb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 15:55

jaja !! vind het echt zo verschrikkelijk gafa dit allemaal we zouden eigenlijk een reunnie dag moeten hebben of is die er al?? ik weet het niet!
wie weet trouwens wanneer er weer een westernevenement is ik zou er graag heen gaan maar horse and lifestile is in friesland en dta is een beetje ver weg voor mij! ik woon namelijk in zuid holland!

groetjes Bam en Lisette

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 19:49

Ik kan hier niks meer in de buurt vinden. Maarre, is er misschien een bokker die weet welk bedrijf (of misschien zelf wel???) videomateriaal kan kopieren of overzetten op cdrom/dvd? Ik heb nl van bambam filmmateriaal van het nk in ermelo, de reining etc. Maar ook omdat er van pride als veulen nog uniek beeldmateriaal opstaat stuur ik liever die band niet heen en weer.

lyzzievb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 22:01

ok ja snap het wel! doe maar rustig aan ben alleen zo benieuwd!!
Ik zou het zelf niet weten waar je dat kunt laten doen ik kan wel even rondvragen! groetjes lisette

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 14:54

Bam is ook van Jan en Krista Venema geweest, misschien hebben hun nog info over hem wat leuk kan zijn voor jou.
JKAPPALOOSAS kun je vast wel ergens zoeken op het net,succes en Bam is echt een scheet nog veel plezier met hem!!!!!!!!!!!!!

lyzzievb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 13:05

hallo! ik ben even een tijdje niet op de site want ik krijg vanmiddag een kijk operatie ben stik nerveus maarja dus als jullie reageren kan het zijn dta ik geen reatie geef!!
x bam en Lisette

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:12

Sterkte dan maar. Ach gut

lyzzievb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 18:16

Nou lig je in het ziekenhuis al 1,5 uur te wachten met de pijnstillers al achter je kiezen komen ze je vertellen dta het niet doorgaat want ze hadden geen tijd meer!
nou volgende week dan maar!!

lyzzievb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 18:51

ben weer back in buiseness Bam heeft de tijd van zijn leven lekker luieren in de bak!! niks te hoeven doen!! haha zelf kan ik niet zo veel aangezien ik nog met krukken loop hoop zo snel mogelijk weer wat te kunnen gaan doen met hem op een of andere manier mis je toch een hoop zo op deze manier! x lisette and bam

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 06:54

Ga clickertraining/vrijheidsdressuur doen Lachen