[WN] APHA lidmaatschap???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:44

skippy1 schreef:
De paint op mijn naam laten zetten kostte 40 dollar omdat ik geen lid was. Een jaarlidmaatschap kost 25 dollar. Als je lid bent kost t op naam laten zetten 15 dollar, ik kon dus een optie kiezen waarin ik gelijk een jaarlidmaatschap kreeg a 25 dollar en de paint op mijn naam liet zetten a 15 dollar, zodat ik dus ook 40 dollar kwijt was, maar ook gelijk lid voor een jaar. Staat op de achterkant van het papier...

Okay,ik zie het. Had het verkeerde formulier voor mijn neus Blond .

Wat wgirl zegt klopt ook. Je bent nu, als het goed gegaan is, gewoon APHA-lid (vs Jeugd-lid). Als je wedstrijden gaat starten en je wilt bij de Amateur starten, dien je een Amateurkaart ($15.00) aan te vragen.

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:42

Klopt, je kunt gewoon voor je eerste APHA wedstrijd nog een amateurkaart aanvragen Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 17:39

Je lidmaatschapspasje kan inderdaad later binnenkomen dan je papieren... heb nog even geduld.
Amateurschap wordt apart aangevraagd. Hiervoor vul je een formulier in en maak je $15 over, waarna je je amateurkaart voor dat jaar binnen krijgt. Houd er wel rekening mee dat de Amateurkaart geldig is tot eind december van het jaar dat je'm aangevraagd hebt. Dus of je'm nu in januari of oktober aanvraagt, eind december is'ie niet meer geldig.
Als je éénmaal een amateurkaart hebt gehad, krijg je het jaar daarop (of eigenlijk aan het eind van het jaar) automatisch een nieuw aanvraagformulier in huis. Dat geldt ook voor je lidmaatschap. Volgend jaar krijg je een formulier waarop je kunt aangeven voor hoeveel jaar je weer lid wilt worden (1, 3, 5 of levenslang).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 09:16

Ach...dan wacht ik nog wel even af...Ben overigens wel heel erg benieuwd naar wat ik allemaal over [naam] en haar ouders te weten kan komen! Enne die amateur kaart die komt er ooit wel...maar eerst moet ze nog een heleboel leren en ik wil haar graag volgend jaar laten dekken, dus voor we er goed en wel aan toe zijn, zijn we zo weer 2 jaar verder...