Draf- en Renbaan Duindigt: Galoptraining met mijn geweldige Oma

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-26 18:47

jiehaaa schreef:
Toffe foto’s! Wij reden er voor jullie, we hadden een zelfstandig trainingsuurtje.

Baantraining is ook trouwens mogelijk voor endurance liefhebbers:
https://www.paardenwelzijnscoach.nl/baantraining

Op die website staat "exclusief aan mij ter beschikking gesteld"?!? Iedereen kan de all weatherbaan huren, daar zit geen exclusiviteit aan vast.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-26 19:37

prompter schreef:
jiehaaa schreef:
Toffe foto’s! Wij reden er voor jullie, we hadden een zelfstandig trainingsuurtje.

Op die website staat "exclusief aan mij ter beschikking gesteld"?!? Iedereen kan de all weatherbaan huren, daar zit geen exclusiviteit aan vast.

Dat zeg ik toch ook niet?

Het gaat erom dat ik hier een stuk plaats over een clinic die we hebben gemaakt enz en als daar oor naar is dan kunnen mensen aansluiten.

Dan komt er een bericht met andere mogelijkheden en wat je ook kan doen. Het mag en kan, maar ik persoonlijk vind dat niet netjes en ik denk dat ik daar niks verkeerds aan zeg.

Cer

Re: Draf- en Renbaan Duindigt: Galoptraining met mijn geweldige Oma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-26 19:46

Ik denk dat prompter iets anders bedoeld? Nl wat op die website staat, niet jouw berichtje .. denk ik

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-26 19:58

Cer schreef:
Ik denk dat prompter iets anders bedoeld? Nl wat op die website staat, niet jouw berichtje .. denk ik

Klopt, op de website die jiehaaa noemt

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-26 20:01

Gaaf!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-26 20:07

prompter schreef:
Cer schreef:

Klopt, op de website die jiehaaa noemt

Oooooh ja lees hem nu!

Sorry!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-26 20:14

Maakt niet uit, ik had het wat duidelijker kunnen schrijven. Ik vond het ook vreemd dat die website hier neer gezet werd.

Mirjam1311

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-26 22:27

Heel gaaf! <3

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 18:43

prompter schreef:
jiehaaa schreef:

Bijzonder inderdaad! Das best jokkerij op die site dus. Flinke afknapper...

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-26 21:47

Zeker,

Een ieder kan de baan huren, maar wij hebben ervoor gekozen om dit aan te bieden met Evert zodat je gewoon goed en gecontroleerd traint.

Ik heb het echt onderschat en dat zeg ik eerlijk. Het juiste ritme volledig in balans vinden is lastiger en ik merkte vooral datje snel teveel of toch te weinig hebt.

Het is dus heel gaaf als je eenmaal het ritme onder je hoort en de lossigheid onder je voelt

Suzy90

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:02

Hi ladies,

Wat leuk dat mijn website en de baantrainingen ook op bokt zijn ontdekt. De term "exclusief" was bedoeld om de endurance ruiters als mijn doelgroep te benaderen. Die zijn over het algemeen wel al gewend om lang te galopperen en hebben geen actieve begeleiding nodig. Ik geef dus geen training.
Verder niets bijzonders of "jokkerij" en ik heb het inmiddels veranderd. 8-)
Veel plezier op de baan op welke wijze dan ook en welkom om het via mij het te regelen.
Voor niet endurance ruiters kan ik ook aparte groepjes of "time slots" ingedelen naar trainingsdoel van de ruiter.

Groet,
Suzanne

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:09

Suzanne, zou je daar niet een eigen topic voor aanmaken. Reclame maken in iemand anders zijn topic vind ik niet zo netjes.

Suzy90

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:45

Beste Prompter,

Als je misschien de moeite had genomen om even terug te lezen heb ik dat niet gedaan. Ik zag hits op mijn website komen vanaf bokt en ging eens kijken wat dat was. Ik ben zeker 10 jaar niet actief geweest op bokt en nu weet ik weer waarom... de ontzettend vriendelijke mensen, die op alles en iedereen kritiek hebben, terwijl anderen hun best doen om iets leuks te organiseren. Succes!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:26

Suzy..Het "welkom om het via mij te regelen" is gewoon niet zo netjes in een topic van iemand die bezig is een clinic te organiseren/ aan te bieden op deze baan.

Inderdaad GabberGill doet haar best om iets leuks te organiseren, en jij gaat dan roepen dat iedereen welkom is om de baan via jou te regelen. Dat is op zijn zachts gezegd niet heel sympathiek/ collegiaal..

En on topic:

GAAF GabberGill! Ik vrees dat ik zelf niet helemaal de conditie heb voor dit soort trainingen, maar ik weet zeker dat mijn Punzel het gaaf zou vinden